Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:56 pm

Bill

-Als je wilt dat hij een gebroken neus heeft : Jaa xD -
Meteen verlost van haar hand op mijn achterhoofd kom ik terug boven terwijl ik nog niet stabiel sta en een kleine peuter per ongeluk op mij valt en ik zo op Hanne. Nog net voor haar hoofd de bodem raakt -wat hard aankomt xD- hou ik haar vast -en leg mijn lippen op de hare

-HIJ BLOOOST xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:58 pm

Hanne
"Hmmm, pipikus." zeg ik droog tegen Bill en daarna trek ik hem dicht tegen me aan.
Ik steek mijn tong uit naar het kleintje dat weer raar kijkt. "Hij is toch lekker van mij ^^"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:59 pm

Bill

S p r a k e l o o s xD
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 8:03 pm

Hanne
Plots voel ik een aantal klein handjes die tegen mijn onderbenen duwen. Ik kijk verbaast om en 3 kleine meisjes proberen Bill en mij aan de kant te krijgen. Ik stoot Bill aan waardoor Bill zijn evenwicht verliest en we weer in het water belanden.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 8:09 pm

THE PEUTERS RETURNSS AND ATTACK !

Bill
Ik sta terug op, samen met Hann, en besluit weg te gaan van die snotapen. & we komen aan in het bubbelbad ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 8:15 pm

bubbelbaden zijn gezellig en romantisch <33.

hanneman
Voorzichtig laat ik me in het bubbelbad glijden; Bill komt naast me zitten; In het midden raken onze voeten elkaar.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 8:17 pm

Bill

Met vloeiende bewegingen inspecteren mijn voeten elk deeltje van Hannemans voeten en onderbenen. Stiekem weet ik mezelf geen houding te geven xD
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 8:20 pm

Voetseks :'D

Hanne
Ik moet lachen als Bills voeten mijne aanraken. Ik heb het gevoel dat ik rood wordt.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimedo mei 14, 2009 8:28 pm

Bill

Ik grijns bij het zien van haar rode wangen. Voorzichtig druk ik mijn lippen op haar wang en draai me ondertussen een beetje naar haar om, terwijl Hannebams dat ook doet en ik zo makkelijk mijn handen op haar heupen kan leggen en haar een zoen kan geven op haar lippen. ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 15, 2009 6:40 pm

Hanne
Mijn hand slaat een tel over en raast daarna door mijn keel.
Ik kijk verstoord op, in de ogen van bandanaboy, alleen heeft hij geen bandana aan maar een zwembroek en zo. Achter hem staat een blonde jongen en één met lang bruin haar. De bandana-jongen grinnikt. "Zo Bill?"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 1:34 pm

Sorry Jolien, slechte bui om een Tom te spelen x)

Bill

Verstoord door Tom, die waarschijnlijk zodadelijk weer een heel preek blablabla geeft over Hannebams dat als ik ze niet moet hebben hij haar wel wil, -dacht het niet hoor- , kijk ik hem schaapachtig aan.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 6:23 pm

Hanne
Ik vlei me wat ongemakkelijk tegen Bill aan die Tom vernietigend aankijkt.

Gustav
Tom ook weer met zijn ideeën om Bill te volgen...
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 6:27 pm

Tom

Zonder moeite kruip ik bij Hanne en Bill en wring me ertussen. 'En hoe gaat die ?' Zeg ik chill en merk meteen de afkeurende blik van Bill.

Bill

'Slecht,' snauw ik naar Tom toe. Hoe durft hij ? Schaapachtig kijkt hij me aan. 'Hoezo slecht ?' Vraagt hij alsof hij het niet weet. Verder ga ik er niet op in.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 7:08 pm

Hanne
Tom heeft zijn armen rond Bill en mij geslagen. Ongemakkelijk probeer ik uit zijn buurt te schuiven...

Gustav
Wat doe ik hier - wt doe ik hier.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:10 pm

Bill

'Tom ik heb niet echt zin in jou vervelende spelletjes dus rot toch gewoon op,' ratel ik gefrustreerd en probeer hem weg te duwen. Wat gelukkig half lukt. Niet veel later geeft Tom het op en gaat naast de andere kant van Hanne zitten, stikjaloers staar ik hem aan. :$

Tom

Mijn ene arm leg ik over de schouder van Hanne en ga chill liggen terwijl ik de blik van Bill probeer te ontwijken. Vervelende bok dat hij is.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:14 pm

Hanne
Ik trek mijn knieën op en staar vooruit. niet huilen, niet huilen Ik leun zo dicht mogelijk tegen Bill aan, maar zo komt Tom ook steeds dichter.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:26 pm

Bill

'Tom, als je nu niet oprot bel ik.. bel ik.. Bel ik ?' Nadenkend kijk ik naar het water.. 'Bel ik je ex dat ze jou eens moet verkrachten,' -steek- grijnzend staar ik hem aan. Ik weet goed genoeg dat het niet bedreigend is, maar goed. Het helpt niet '-_-
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:31 pm

Hanne
het wordt me te veel. Dat ze het zelf uitruzieën. Ik spring recht, loop naar het kastje, pak mijn kleren en sluit me op in een kotje.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:35 pm

Aansteller :$

Bill

Woedend kijk ik Tom aan, maar hij doet alsof er niets gebeurd is en gaat met G&G gewoon ergens anders heen. Zuchtend blijf ik even zitten, wat als Hanne me nu haat ? Sleffend ga ik naar de kotjes, 'fijn, nu ga ik ook nog eens niet weten waar ze zit.' Mompel ik binnesmonds en pak uiteindelijk ook mijn kleren en kom tot de conclusie dat ik haar zo wel zie aan de uitgang ofzo..
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:38 pm

Er moest toch iets gebeuren :'D
hanne
Zo snel als ik kan kleed ik me om. Zou Bill me komen zoeken? Voorzichtig doe ik mijn kotje open. Ik loop snel naar de uitgang. Aan de parking probeer ik zo snel mogelijk mijn fiets los te maken. Te laat, daar komt ie dan ^^
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:42 pm

Bill

Eenmaal ze in mijn ogen kijkt en ik zie dat ze weg wil pak ik haar voorzichtig met mijn handen haar bovenarmen vast. 'Is er iets ?' Vraag ik fluisterend en weet verder niets uit te brengen dan 'sorry van daarnet' en mijn twee lippen die even op haar wang gedrukt zijn maar van onzekerheid meteen zich terug losmaken..
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimevr mei 22, 2009 8:47 pm

hanne
Ik weet niet wat te doen langs de ene kant wil ik Bill graag in mijn armen sluiten, langs de andere... ik zucht luid. 'Ik ga beter naar huis, ik moet ... nadenken.' Ik druk voorzichtig een kus op zijn wang en fiets weg.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimezo mei 24, 2009 11:35 am

Krijg nou wat '-___-

Bill

Niet wetend wat ik nu moet doen draai ik me langzaam om & daar staat Tom '-___-
Zuchtend staar ik hem aan, ' nu blij ? ', geërgerd staar ik hem de hele tijd aan en tot mijn teleurstelling gaat hij ook nog eens weg.
'k Besluit maar om naar huis te gaan.. '-___-
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimezo mei 24, 2009 11:41 am

hanne
Ik ben nog maar net de parking afgereden of ik krijg al spijt. Zou ik terugrijden?
Als een lafaard fiets ik naarhuis. Als ik op mijn kamer zit voel ik me al helemaal slecht.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitimezo mei 24, 2009 11:47 am

Ga je weer zo doen zoals bij dat rotjoch van een hoenoemthijookalweer ? :}

Bill

Gaat thuis zitten depri'en :V
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 9 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 9 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: