Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:43 pm

Tom
Genietend van het vrouwelijk gezelschap slaag ik terug mijn armen rond haar heen en lach ik het dode mannetje op het doek uit. Wat ik heerlijk vind aan horrors is dat vrouwen er niet tegenkunnen en dan zo bescherming zoeken bij je. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:44 pm

Jolien
Tom voelt zich veel te goed xD. Toch voel ik me wel iets veiliger zo.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:47 pm

Tom
Eigenlijk voelt dit best raar aan, ik bedoel: ik ken Jolien amper en dag en zie ons hier nu zitten alsof we al jaren vrienden zijn. Ik streel zacht over haar haren terwijl ik nogsteeds naar de moordende massa kijk. :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:49 pm

Jolien
Plots gaan de lichten aan. Pauze wordt er in verschillende talen vermeld. We zijn terug in 10 minuten. Opgelucht haal ik adem en laat ik Tom even voorzichtig los.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:51 pm

Toml
"Gaat het met je? Nog geen trauma's opgelopen?" Vraag ik 'bezorgd' en lach stiekem over haar opgeluchtheid.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:52 pm

Jolien
"Ik leef nog ja," zeg ik en ik steek mijn tong naar hem uit. Ik pak een handje popcorn en gooi het naar hem.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:54 pm

Tom
Grijnzend pak ik ook een handje vol popcorn en gooi ik het richting Jolien. Ondertussen try ik om alle popcorn uit mijn prachtige vlechtjes te deleten en de plakkerigheid himself op de grond te gooien.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:55 pm

Jolien
'geschokt' kijk ik hem aan. Ik pak het pak popcorn en duw het over zijn hoofd.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:59 pm

Tom
Onverschillig blijf ik zitten als Jolien het pak weg haalt. Ik spuw de popcorn uit mijn mond die daarin waren beland toen ik wilde protesteren. Ik voel me meteen plakkerig terwijl ik recht ga staan en de popcorn er overal van afschudt terwijl Jolien weer in een lachbui zit. Gespeeld boos kijk ik haar aan. "Vanavond moet jij vroeger naar bed", zeg ik kinderachtig en tik met mijn vinger op haar neus.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:01 pm

Jolien
"Alsof jij daar iets over te zeggen hebt." zeg ik en ik trek een wenkbrauw op. "En nu heb je de popcorn opgedaan!"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:02 pm

Tom
"Je kunt altijd deze nog opeten", meld ik en wijs naar mijn zij waar de popcorn hardnekkig is en het glazuur (ofzoiets) eraan blijft plakken. Grijnzend kijk ik in de richting van Jolien. "Trouwens, ik heb die popcorn niet over mij heen gekapt hoor", meld ik met een kinderachtig toontje eraantoe.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:05 pm

Jolien
Even dacht ik dat hij naar zijn ding daar beneden wees. Ik kijk Tom even verbaast aan. "Wat?" zegt hij onschuldig. Nu zie ik het, hij bedoelt de popcorn op zijn zij. Ik pluk het eraf en steek het in mijn mond. "Hmmm..."
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:08 pm

Tom
"Je kunt je zeker niet herinneren hoe lekker popcorn smaakt tot de dag van vandaag, is het niet?" Lachend kijk ik haar aan, wie haalt het nu in zijn hoofd om popcorn van een t-shirt te eten? ='D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:09 pm

Jolien
"Popcorn is altijd lekker" grijns ik. De lichten worden gedimt en op het scherm wordt weer vollop gemoord.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:11 pm

Tom
"Popcorn? Dat is geen popcorn op mijn shirt, ik geef het een nieuwe officiele naam. Tomcorn," meld ik trots aan Jolien terwijl ze zich sterk probeert te houden voor al het bloed dat in het rond vliegt op het doek.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:12 pm

Jolien
"Waw, start een winkel," zeg ik terwijl ik mijn hoofd weer in het t-shirt van tom, dat overigens groot genoeg is, begraaf.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:17 pm

Tom
Na de film, staan we loom op. "Zo de hele tijd zitten is slecht voor mijn spieren", mompel ik ontevreden over mijn kont die als hout aanvoelt maar vooral om mijn benen die geen zin hebben om nu nog helemaal naar huis te gaan.

Gaan ze nu kussen? Dan lijkt het écht op 'n date ='D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimeza nov 07, 2009 5:27 pm

het is toch nog altijd middag he? :'D
No idea .. ö
Jolien
"Ik heb nog dorst" zeg ik doodsimpel. Langzaam slenteren we naar een cafétje.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimeza nov 07, 2009 5:46 pm

ik was dus écht wel vergeten dat het nog maar middag was daar :'D

Tom
We gaan ergens bij het raam zitten omdat Jolien dat zo graag wilt terwijl ik aan haar vraag wat ze wilt drinken. ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:33 am

Anders doen we alsof het donker is en het nacht is =D

Jolien
"Cola,"Zeg ik vastbesloten. "Jij?"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:37 am

Okay; het is donker en nacht :Y)

Tom
"Ice-Tea, dûuh", zeg ik nonchalant en roep zo'n obermensje :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:39 am

Jolien
"Ice tea is goor," zeg ik wijs.
terwijl Tom de oberding roept staar ik naar buiten in het donker ;hah
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:44 am

Tom
Als het obertje er is dan vraag ik om een Ice-Tea & Cola.
Ik zie Jolien stil uit het raam staren, "waar denk je aan?" Vraag ik nieuwsgierig.

:'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:46 am

Jolien
Ik kijk verschrikt op.
"uh... wat? :'D"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:48 am

Wat een lachwekkende reactie. :'D

Tomzell
"Lopen er knappere jongens dan mij buiten?" Herstel ik mijn vorige vraag en kijk haar verwachtingsvol aan :'D
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 24 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 24 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: