Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 9:38 pm

Tomchen Baby is groot geworden :'D

Jolien
Ik voel mijn hoofd rood worden. De irritant engelse leerkracht begint op een treiterig toontje mijn hele conversatie met Tom voor te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 9:51 pm

Tom
En Bill dit en Bill dat, ging het maar door. Oké, respect voor Bill omdat hij gewoon gerespecteerd moet worden, maar David je kunt overdrijven ook hoor "-.-
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:12 pm

b]Jolien[/b]
Op het einde van de les vraag ik met een klein stemmetje aan meneer: "mag ik alsjeblieft mijn gsm terug?"
"Neen, die mag je deze avond bij de directeur gaan halen!" zegt hij met een gemene grijns.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:14 pm

Tom
Na de preek van David besluit ik toch maar om even iets te sturen naar Jolien.
Overleef je het nog op school? x
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:22 pm

Jolien
slechtgezind ga ik naar de volgende les. In de middag zit ik de hele tijd op mijn nagels te bijten, en me af te vragen of Tom nog gsmst zou hebben.
Om half vier schietik uti de klas en klop ik op de deur bij meneer de Directeur, waar ik na een lange preek mijn gsm terugkrijg.

Sorry schat, die vn engels had mijn gsm afgepakt!
x <3
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:25 pm

Tom
Op weg naar Bill krijg ik een sms'je aan van Jolien. Als ik geparkeerd heb beantwoord ik haar pas terug.
Ik dacht al dat je boos op me was ofzo Ö
<3

Al mopperend omdat ik bijna struikel loop ik door naar binnen, naar Bill.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:27 pm

Jolien
Nooit op jou <3

Bill
Ik kijk Tom verbaasd aan als hij mopperend de deur binnen komt gewandeld.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:30 pm

Tom
"Haay Bill", ik zet een glimlach op en vergeet mijn struikelmoment.
En wanneer vind jouw eerste bijles plaats?
<3

Zonder te kijken op mijn gsm stuur ik het door, ik ben de snelste blinde berichtjes typer in het land. :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:33 pm

Bill
Ik begin Toml uitgelaten te vertellen dat ik morgen naar huis mag.

Jolien
Wat denk je van na je bezoek aan Bill?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:36 pm

Tom
"Als jij naar huis mag, moet ik van David heel voorzichtig met je omgaan. Als er iets is moet ik meteen hem bellen en blablabla, ik werd gek van hem toen ik deze voormiddag in de studio aankwam en ik moest zeggen van Georg dat hij je héél hard mist want nu kan hij jou niet plagen, maar hij zei ook dat ik je beterschap moest wensen. Gustav was er niet, hij moest naar een of ander familie gebeuren." Vertel ik mijn verhaal met nog een paar details hier en daar. Het vibrerend gevoel van mijn gsm had ik niet eens gevoelt :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 7:02 pm

Bill
Ik rol met mijn ogen. David kan toch zo overdrijven? "Ik ben toch geen porseleinen po!" roep ik verontwaardigd uit! Wat denkt hij wel niet van zichzelf? Ik wil gewoon behandeld worden. En er zo weinig mogelijk aan herinnerd worden welke enge ziekte in mij zit. Ik huiver bij de gedachte.

Jolien
Ik wacht geduldig op antwoord. Ondertussen ben ik thuis gekomen en heb ik mijn boekentas door mijnn kamer gezwierd. Ik ben daarna vrolijk op mijn ed neergeploft, terwijl ik mijn gsm goed in de gaten hield.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 7:12 pm

Tom
Ik neem al troost Bill zijn hand vast. "Nee, je bent geen porseleinen pop je bent mijn broertje", en een hele grote diva, maak ik in mijn gedachten mijn zin af. "Het komt allemaal wel goed en zo niet, dan sleur ik je er doorheen, of jij dat nu wilt of niet, mannetje!" ='D

--
Eigenlijk zijn we best wel zielig hierzo alleen :'D
& Ik zit in een grote crisis tuusen mijn vriendinnen :}
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 7:18 pm

Vertel! Ö

Jolien
Testbeeld

Bill
Een verpleegster komt Binnenwandelen. "Dag Bill, het is tijd voor je dagelijkse spuitje." zegt ze vrolijk. Ik kreun zachtje. Zit ik nog niet vol gaten? Ik loop nog eens leeg!
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 7:21 pm

Lang verhaal ik typ het in het weekend wel als ik het niet vergeten ben :'D
ik moet nu stiekem onderhand door >.<
of in ieder geval om 6u bij het avond eten zijn :'D

Tom
Ik kijk van Bill weg, die laatst genoemde heeft helemaal geen zin in een spuitje. Ik grabbel naar mijn gsm om te zien of Jolien misschien per toeval nog iets heeft verzonden. & dat heeft ze.
Dan kom ik meteen na mijn bezoekje aan Bill =D
<3
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 7:26 pm

Jolien
Ik verwacht je :3

Bill
De spuitjesverpleegster is nog maar net weg of er komt al een andere binnen. "Je boterhammetjes zijn er!" roept de verpleegster op een kindertoontje uit. Wie denkt ze wel dat ik ben? "Ik ga ze hier neerzetten en dan ga je ze flink opeten he." Ik grom iets naar haar. Ze doen hier alsof ik een klein kind ben, in de plaats van een grote jongen van 20, die dan ook nog eens de ganse wereld heeft veroverd.
"Snap je nu dat ik blij ben dat ik heir weg mag?" zeg ik grijnzend tegen tom als de verpleegster weer weg is. Ik steek mijn hand uit naar de boterhammen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 8:05 pm

Tom
"Nu snap ik je totaal", zeg ik met mijn hand op mijn hart , alsof het iets vreselijks is. Geconcentreerd kijk ik of Bill álles wel opeet :'D
Ik zal er zijn my dear, nog een paar minuutjes bij Bill tot dat ik weggejaagd word door een verpleegster. <3

Ik hoor Tom al met een fout accent 'mine darling' - of hoe je het schrijven mag :'D- al uitspreken :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 10:38 pm

Bill
Tom kijkt op me toe terwijl ik het opeet. halverwege stop ik. "En ze hebben hier niet eens een lekker pizza of hamburger," zeg ik mokkend als ik de boterham met kaas van me afduw. "genoeg!" zeg ik dan tegen Tom.

Jolien
niks :'D
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 10:42 pm

Tom
Ik trek een wenkbrouw op. "Volgens mij is het beter dat je nog een hap neemt", zeg ik verstandig. :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 10:44 pm

Bill
Verbaast kijk ik Tom aan. "Tohoom, je weet hoe hard ik die gore kaas haat. Als het dan nog choco was." zeg ik mokkerig.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimema nov 16, 2009 10:53 pm

Tom
"Dan niet, kleutertje", grijns ik. Bill zijn expressie was geweldig :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimedi nov 17, 2009 6:40 pm

Bill
"Als je mij een kleuter vind, zegt dat meer over jou dan over mij," zeg ik doelend op het tweelingzijnde.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimedi nov 17, 2009 8:01 pm

doelend op het tweelingzijnde; wat een woorden :'D

Tom
"Als ik een kleuter ben, dan.. dan.. dan.." bounce

Dan wat, Tom? :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimedi nov 17, 2009 9:45 pm

Ik moest het toch even duidelijk maken Very Happy

Bill
"Dan ben, ik er ook een," zeg ik uit pure logica. Ik vraag me even af waar dit gesprek op slaat en kijk Tom fronsend aan.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimedi nov 17, 2009 11:20 pm

Tom
"Juist ja." Glimlachend kijk ik hem aan. Geen idee wat ik anders moet doen. Ik vraag me af of ik mijn domme vraag -ben je bang om je haar te verliezen- wel zou stellen. Zijn priemende chocolade bruine kijkers houden mijn blik gevangen. Een vleug medelijden komt in me aanzetten als hij die pijnlijk tot kleine speeltjes knijpt om de pijn weg te jagen. Ik neem zijn hand vast, die hij kort daarna helemaal fijn knijpt.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitimewo nov 18, 2009 6:00 pm

Bill
Even later komt er een verpleegster die mijn knijphand wegjaagd. Ik pak met een van mijn hande de reling van eht bed vast, waar ik verder in knijp, terwijl ik Tom een knuffel geef.
"Je komt me morgen toch halen?"
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 32 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 32 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: