Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimeza okt 17, 2009 8:27 pm

Hanne
"nee, maar dan is ze ergens mee bezig, kleine zusjes zijn vermoeiend." grijns ik.
Ik kijk verwonderd op als de bel gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimeza okt 17, 2009 8:30 pm

Thaaaa, ik was naar 't schijnt héél vermoeiend toen ik klein was. Vooral omdat ik altijd wilde dansen en met barbiepoppen wilde spelen :'D
Bill
Gott, laat dat niét, niét, niét, alsjeblieft niét Tom zijn..
Hanne staat recht en loopt de deur uit. Biddend dat het Tom niét is volg ik haar de trap af.
Als de deur open gaat zien we een reclame mannetje voor ons staan. Hanne luistert aandachtig naar de uitleg en zegt dan vriendelijk, 'nee bedankt'
:']
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimeza okt 17, 2009 8:32 pm

Dat kan ik me voorstellen xD
Hanne
Ik duw Bill de gang in, tegen de muur. "Ik koop niet aan de deur." zeg ik zaacht en ik druk mijn lippen op de zijne <3
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimeza okt 17, 2009 8:34 pm

Bill
Ik schrik, maar geniet wederzijds, van Hanne haar plotselinge actie, ik leg mijn armen rond haar heen terwijl ik met mijn lippen teder haar zoen beantwoordt. Ik zou deze actie nooit ondernemen als ik zonet verkracht was door de tweelingbroer van mijn vriend - als ik een meisje was. God, hoe zou ik er eigenlijk uitzien als een meisje?
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 11:25 am

'Hoe zou ik er als meisje uitzien?' :'D 8D
Hanne
De handen van Bill doen me aan die van Tom denken. Geschrokken duw ik hem van me af. Bill slaat zijn ogen neer.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 11:48 am

Bill
Teleurgesteld weet ik me geen houding te geven, ik staar de hele tijd naar de grond. 'Sorry,' stottert Hanne een beetje. Haar stem trekt mijn aandacht waardoor ik weer opkijk naar haar ogen, die er dof bij staan.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 2:00 pm

Hanne
De bel doorbreekt onze stilte. Ik zie paniek in Bill zijn ogen schieten. Vertwijfelend loop ik naar de deur, die ik open...
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 2:37 pm

Tom
Als Hanne de deur opendoet zet ik een onschuldige glimlach op. Bill zie ik achter haar afwachtend kijken, zijn ogen staan er verloren bij, alsof ik alles verpest heb.

Oehlalalaaaaa. ^^
Bûuh, Joolien was online Ö
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 3:32 pm

is online =D
Hanne
Ik deins je geschrokken achteruit. "J-jij!" breng ik moeizaam uit.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 3:36 pm

Tom
Ik sla onschuldig mijn armen over elkaar. 'Jij heeft een naam, namelijk T-O-M, snapje?' Breng ik uit, ik zie Bill zichzelf op zijn voorhoofd slaan.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 3:42 pm

Hanne
Ik zet nog een stap achteruit struikel en val op de grond. Ik zie Tom op me afkomen om me recht te helpen.
"POTEN THUIS!" schreeuw ik in hhysterie.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 3:51 pm

Bill
Ik help snel Hanne recht en duw haar richting ergens, ik ken dit huis namelijk nog niet. Ik duw Tom zacht naar buiten terwijl ik de deur op een kier zet; ik sta gewoon tussen water en vuur. Moet ik Tom steunen die mijn vriendin gewoon heeft verkracht en doet alsof er nu niets aan de hand is en denkt dat Hanne nu van hem is of moet ik hem in de steek laten voor Hanne? Ik hoef zelfs de vraag niet te stellen, Tom valt plots in mijn armen en ik hoor hem zacht snikken. 'Het spijt me zo, Bill..' Zijn snikkende stem breekt me bijna. Ik wrijf geruststellend over zijn rug. 'Je had gewoon je medicijnen in moeten nemen, kopigaard.' Mompel ik, alsof hij er niet aan kon doen. 'Mag ik niet zeggen tegen haar dat het me spijt?' Vraagt hij onhandig, hij stelt zich terug normaal op en veegt zijn tranen weg. Niemand mag hem zien huilen behalve mama, Andreas en ik. Ik bijt op mijn onderlip, hardhandig bijt ik zelfs mijn lippen kapot en veegt Tom met zijn duim een bloedstraaltje weg. Hij leest mijn antwoord af in mijn ogen en gaat dan naar binnen, met mij achter zich aan terwijl ik om de twee seconden wat bloed van mijn lippen wegveeg.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 3:55 pm

hanne
Geschrokken kijk ik van Tom naar Bill. Bills lip bloed en hij ziet er zo verslagen uit. Zou Tom hem geslagen hebben? Toms ogen zijn rood. Ik krabbel wat achteruit naar de keueknkast. Tom komt dichterbij. Mijn ogen flitsen van links naar rechts. Zoekend naar een uitweg. Tom opend zijn mond.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 3:57 pm

Bill
Als Hanne in paniek een uitweg zoekt, trek ik onopmerkelijk aan Tom zijn shirt zodat hij blijft stilstaan. 'Hanne, het spijt me zóo erg. Ik had niet zo koppig moeten zijn en ik had nooit Bill moeten negeren en belachelijk tegen hem doen..' Ik krijg bijna tranen in mijn ogen omdat hij het zo ontroerend zegt en ik weet gewoon dat er nu weer een traan langs zijn wang heensijpelt. Ik krijg gelijk als ik Tom voor me zijn arm zie opheffen en hij over zijn wang gaat. Hanne kijkt hem ongelovig en spottend aan.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 4:00 pm

Hanne
Dat had hij zich wel eerder mogen bedenken. Ik kijk Tom onderzoekend aan. Hij slaat zjin ogen neer. ik weet niet goed wat ik moet doen. Het enige wat ik voel is weer een woede aanval die opkomt. Ik wriemel aan het randje van mijn T-shirt. Nerveus. "Denk je dat daarmee alles gezegt is?" ik snauw hem af.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 4:02 pm

Tom zijn mond valt open
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 4:04 pm

Hanne
Ik staar zwijgend naar mijn schoenen. "Besef je wel wat je me hebt aangedaan?" zeg ik zachter. Ik voel tranen weer branden.
niethuilen
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 4:09 pm

Bill
Er komt een benauwd gevoel in me op. Het liefst wat ik nu zou willen doen is een poll op de officiele TH site zetten met erin staan:

Wat zou ik op dit moment doen?
- Tom meppen ?
- Weglopen en roepen dat ik het niet meer aankan ?
- Voor Hanne haar kant kiezen ?
- Voor Tom zijn kant kiezen ?
- De wijze raad van Gustav oproepen ?

Ik zelf zou voor optie twee kiezen. Maar dat gaat nou even niet, want wat gaan ze dan wel niet van me denken? Nâh, ik weet al wel wat: Dat ik gek ben. Ik houd wijselijk mijn mond en probeer aan iets anders te denken; regenboog; regenboog; regenboog. Tom zijn spastische beweging; een stap naar achteren, maakt me terug wakker. 'Nee, ja, nee.. Ik weet wel wat ik gedaan heb, maar ik weet niet hoe erg het je heeft geraakt..' Hoor ik hem stil mompelen. 'en van Bill weet ik heus wel. Hij is er kapot van en.. ehm.' Met die woorden stopt het.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 4:14 pm

Hanne
Ik wordt even stil van Tom. Ik laat me tegn het keukenkastje naar beneden schuiven. "Ik - ik - Jij- "
Fack daar gaat mijn normaal redeneer vermogen. Ik zucht en kijk naar Bill, die niet echt een hulp is.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimezo okt 18, 2009 4:25 pm

BiII
Ik kijk verslagen naar Hanne. Tom maakt haar helemaal kapot. Hij sloopt ons beide helemaal. Hoe doet hij het toch? De hatelijke stilte wordt door Tom zijn gsm onderbroken. Als hij zich naar mij omdraait, zie ik zijn rode ogen in de mijne priemen. Hij waggelt naar een plekje waar hij alleen is en beantwoord zijn inkomend telefoongesprek. Hanne staart me alleen maar aan, net hetzelfde wat ik bij haar doe. Haar aanstaren. 'Bill?' Tom brengt me back to reality, ik draai me naar hem om. 'David belde, hij wil dat we nu meteen naar de studio gaan..' 'Nu?' Vragend kijk ik hem aan. Hij knikt enkel. 'Ik protesteer en blijf hier.' Zeg ik kinderachtig, ik zie Tom zijn schouders optillen en hij loopt weg.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:35 pm

hanne
Ik maak een onbetekenend gebaar richting Bill. Met de bedoeling van ga maar. Hij haalt koppig zijn shcouders op en komt naast me zitten. Ik weet niet hoe ik me voel. Verward, vernederd, ... verschrikkelijk.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimevr okt 23, 2009 9:51 pm

Bill
Me geen houding te weten geven, leg ik mijn arm rond haar schouder. Evenals ze helemaal door het lint kan gaan hiervan, zet ik even uit mijn hoofd. Als ze alles wil vergeten en Tom uit haar kop wil zetten en niet van hem houdt. Doet ze het ook niet. Als ze nog wel van hem houdt en hem niet uit haar kop gaat zetten, gaat ze flippen en is het gedaan tussen ons ookal kan ik niet zonder haar. Het leven is nu eenmaal hard.

Oeh, wat een enge zinnen. ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimeza okt 24, 2009 5:31 pm

Hanne
En daar zitten we weer. In stilte. Wat toepasselijk toch. Ik vind Bills arm een beetje beangstigend, maar durf hem niet weg te duwen. Al schamend houd ik mijn ogen op de grond gericht en probeer de tegels te tellen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimeza okt 24, 2009 5:40 pm

59 tegels x'D

Bill
Na een lange stilte komt Eva met een vuile kom in haar handen de keuken binnen. Ze bekijkt ons met een glimlach en zet dan de vuile kom op het aanrecht. 'Winnie heeft eten gehad.' Zegt ze bijdehand en loopt terug weg. Mijn hersenen komen tot een besluit, met een diepe ademhaling maak ik me klaar voor de aanslag die mijn woorden nu gaan plegen. 'Hanne, ik denk niet dat het zo gaat lukken tussen ons..' Ik durf haar niet aan te kijken, want dan slaag ik weer helemaal om. Ik houd gewoon te veel van haar. 'Ik bedoel.. Je zou nooit normaal kunnen doen als Tom er is, helemaal breken als je zijn stem nog maar hoort en ik ben helemaal vergelijkbaar met Tom dus eigenlijk zou je mij niet eens ooit normaal kunnen aankijken..' en toen zat ik vast met mijn woordverklaring.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitimeza okt 24, 2009 5:46 pm

hanne
Helemaal verbaast luister ik naar Bill zijn 'speech'. Met ieder woord breek ik vanbinnen meer en meer. Meent hij dat nu? Het is godverdomme net gebeurt, mag ik met slecht, vernederd en gebroken voelen. Moet Bill, mijn enige lichtpuntje nu alles kapot maken? Een traan dwarrelt overm ijn wang.
grientrut
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 17 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: