Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:57 pm

Tom
"Ik wil je geen pijn zien lijden", zeg ik alleen maar. Mistroostig staar ik hem aan in zijn doffe ogen. Zijn ogen staan er dof en leeg bij, alsof ze nooit liefde hebben ervaart.

------
Nieuw persoontje is uhm.. *verzint een naam*
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 10:50 am

Heeft jou baby Bill een groente vast? :'D

Bill
Ik haal mijn schouders op.
"De dokters zeggen dat ik overmorgen naar huis mag. Dat de eerste behandeling dan over is en dat ze alleen maar kunnen afwachten hoe ik reageer.."
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 3:37 pm

Ik denk meer een tandenborstel waarmee hij zingt :'D

Tom
"Moet je ook geen bestralingen en chemokuren hebben?" Ik ril bij het idee dat Bill die chemokuur dinges in zijn lichaam krijgt, ze hebben me ooit eens verteld dat dat puur vergif is..
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 3:44 pm

Sowieso een asperge :'D

Bill
"Géén idee, ik weet alleen dat ze me veel soorten medicijnen hebben doen pakken etc, en van de wetenschappelijke uitleg begrijpte ik geen snars."
zeg ik nog eens schouderophalend.

Laatst aangepast door JolienDude op zo nov 15, 2009 3:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 3:51 pm

Haha, Jolien zegt dat :'D
sorry grappig (a)

Tom
"Straks vergiftigen ze je omdat ze jaloers zijn op je beroemdheidÖ" Zeg ik 'inshock'
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 3:54 pm

Bill
Ik kijk Tom verbaasd aan en schiet dan in de lach.
"Ze hebben een geheimhoudingscontract getekent! Trouwens David komt minstens twee keer per dag de verpleegsters en dokters na checken of ze wel alles doen om me te genezen xD"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 4:04 pm

Tomzell
"Ach, David doet het ook alleen maar om goed te zijn. Trouwens, als je dood gaat door die verpleeg mensjes, dan hebben ze met mij te maken", ik voel mijn woede al naar boven komen
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 4:36 pm

Bill
Tom is een geweldige broer, ookal heeft hij soms ook een probleem met zich in te houden, ik weet dat hij er altijd voor mij zal zijn!
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 4:55 pm

Tomzelhoudtnietvanoctopussen;'D
En dan leg ik ze op een bakplaat en worden ze levend geroosterd en dan gaan ze in een heet kokend water ding en dan hak ik hun hoofd eraf en dan hang ik hun hoofd in het ziekenhuis en dan hang ik hun nieren bij de nierafdeling ofzo en ..

--
Tom maakt een heel plan om ze te doden :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 5:00 pm

Bill
"Tom houd op met je zo'n dingen voor te stellen!" zeg ik lachend. Ik wéét gewoon waar hij aan denkt.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 5:04 pm

Tom
"Ja, maar wat als je nu.. do-.. Er niet meer bent door hun? Dan heb ik toch gewoon het recht om ze ook te vermoorden?" Denk ik sadistisch, maar de woorden 'Bill is dood' doen me al helemaal shaken.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 6:32 pm

Bill
Ik geef Tom een knuffel. Hij schokt helemaal. "Er gebeurt wat er gebeurren moet, maar samen slaan we er ons wel door."
Ik kijk raar op van de woorden die ik zeg, ben IK dat?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 6:36 pm

Tom
Door Bill zijn woorden zwijg ik. Als we ons er niet doorheen slaan, wat gebeurd er dan met ons? Eigenlijk wil ik er niet eens over nadenken. Ik schud de gedachte weg en zie dat Bill langzamerhand moe wordt. "Ga anders maar wat slapen." Zeg ik zacht, geen idee waarom, maar iets van hem heeft mijn hart geraakt alsof ik uit het niets overgevoelig ben geworden.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 6:46 pm

Bill
Dankbaar laat ik me in het kussen neerzakken, van de moment dat ik mijn ogen sluit, ben ik meteen op weg naar dromenland.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 6:52 pm

Tom
Twijfelend sluit ik de deur achter me en ga ik naar het huis van mij en Bill om weer helemaal in mijn eentje daar te zitten.

Lalalalalaaaaanextday
Mijn nachtrust wordt ruw verstoord door mijn gsm die afgaat, als ik die open zie ik al meteen dat het AL tien uur is.
Komt er ook nog eens bij dat ik een berichtje heb van Jolien ;
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:27 pm

Bill
slaapjeslaapje<3

Jolien
I kverveel me in de les. Wiskunde, altijd even saai. Zou Tom al wakker zijn? Ik beslis hem te sms'en.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:31 pm

Tom
Wiskunde is saai , x krijg ik te lezen. Ik grijns. Ben ik even blij dat ik niet meer naar school hoef.
Het is alleen maar saai omdat ik er niet bij ben. <3 Antwoord ik simpel en blijf bescheiden met mijn hartje :'D
(ipv zestigduizend x'jes) :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:32 pm

Jolien
Kom bij me in de klas zitten, de cosinus zal het niet merken ^^
x
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:35 pm

Tom
Hmpf, ik denk niet dat meneer David blij gaat zijn als ik vandaag niet in de studio verschijn om een preek te krijgen hoe zorgzaam ik moet omgaan met Bill voor als hij uit het ziekenhuis is. :'D
<3

Na een paar minuten ben ik al helemaal klaar en vertrek ik naar de studio;
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:37 pm

Jolien
Pech voor David :'D, ik mis jou <3

Zuchtend ruim ik mijn spullen bij elkaar en loop ik naar de overloop om mijn koekje op te knabbelen ^^
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:39 pm

Tom
Ik jou ook ;'(
& Examens komen eraan dus zie ik je nog minder? Ö
Ly<3

Nadat ik het berichtje heb verzonden stap ik langzaam uit en loop ik de studio binnen

-
Omygosh jij bent Gustav EN Jolien EN Bill, :'D
Ik ben Tom en.. ik heb nog geen leuke naam gevonden voor Bill's aanstaande echtgenote :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:40 pm

Pak Jolien 2 ;hah
Maar Gustav is een beetje halfdood :'D

Jolien
Uhuh, dood aan degene die de examens heeft uitgevonden. Tenzij jij me bijles kan geven =D
x
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:43 pm

Een beetje? :'D
Ik denk driekwart dood :'D

Tom
Dat noem ik nu nog eens een geweldig idee =D
<3

"Aah, Tom, jou had ik nodig." Helyeah, laat de hel beginnen :']
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:45 pm

Compleet!

Jolien
Ik wil net antwoorden op Toms sms,
Je bent een sch
"Juffrouw schwartz, zou u zo vriendelijk willen zijn uw gsm hier te geven zodat we allemaal kunnen meegenieten met uw stiekeme gesprekjes?"
De schelle stem van 'die van engels' schalt door de klas. Fuck, erbij!
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitimezo nov 15, 2009 7:47 pm

Tom
"Ik denk dat het het beste is dat we rustig afwachten totdat Bill weer zich goed voelt en als er iets is bel je meteen mij op en .." Blablabla, saaie oude vent. Waarom reageert Jolien niet meer?
Straks is haar gsm plat, ohmygod misschien wel gsm afgepakt Ö
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 31 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: