Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:21 pm

Jolien
"Popster/rockster allemaal hetzelfde," zeg ik lachend. Speels trek ik aan zijn vlechtjes en geef ik hem een zoen op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:28 pm

Tom
"Niet waar, sommige popsterren/rocksterren zijn arrogant, egoïstisch en womanizers en sommige zijn aardig, lief en behandelen vrouwen met respecht." Zeg ik met een bedweterig stemmetje
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:28 pm

Jolien
"En jij bent een beschrijveng van...." zeg ik nadenkend
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:34 pm

Tom
"Van een?" clown
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:38 pm

Jolien
"Ik ga toch echt voor de egoïst," zeg ik plagerig en ik geef hem nog een zoen. "Een schattige egoïst zeg ik daarna.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:44 pm

Tom
"Een egoïst?" Vraag ik haar nog een beetje beledigd, hoewel de zoen me alweer had opgevrolijkt vind ik het nodig om haar nog even te kwellen met haar foute keuze. :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:45 pm

Jolien
"Uhuh," beaam ik. En ik kijk met pretlichtjes in zijn ogen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:54 pm

Tom
"Zeker weten?" Vraag ik aan haar met een opgetrokken wenkbrouw en mijn armen die over elkaar liggen om mijn woorden meer kracht te geven.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:56 pm

Jolien
"Misschien kan je me van gedacht veranderen?" zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek. Ik wil mijn armen ook kruisen, maar dat lukt lang geen kanten omdat ik met mijn amr in de gips zit.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimedo nov 12, 2009 10:58 pm

Tom
"Bij nader inzien vind ik het woord egoïst toch wel bij mij passen, als ik eruit zie als een venter, bûuh.. Dan wil ik mezelf niet eens kennen." Zeg ik in paniek bij het zelfbeeld :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 6:53 pm

Jolien
Ik negeer Toms reactie ne geef hem nog een zoen.
"vergeet wat ik gezegd heb, je bent geweldig!"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 6:58 pm

Tom
'Zie je wel dat ik geweldig ben', glimlach ik in mezelf en geniet van de zoen.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 7:00 pm

Jolien
Er wordt zacht op de deur geklopt.
"Jolien, zou jij niet eens denken aan optijd in je bed te kruipen? je hebt morgen wel school he! Oh... sorry :'D"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 7:10 pm

Tom
Ik negeer het dametje dat net binnen stond en nu terug weg is. Eén gedachte verplaatst zich plotseling in mijn hoofd. "Verdorie, ik had beloofd om naar Bill te gaan." Mompelend laat ik haar langzaam, héél langzaam los.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 7:50 pm

Dat dametje was haar moeder :Y)

Jolien
Ik trek een pruillipje. "Mag je zo laat nog op bezoek?"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 7:59 pm

Tom
"Ik mag alles", zeg ik met een speelse grijns. "Trouwens, je mag altijd voor dringende bezoekjes via de spoed binnengaan, ik ben het al wel gewoon om via daar naar binnen te gaan. Dan weer ligt Bill in het ziekenhuis, dan weer Gus, dan weer ik en.. '
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:04 pm

Jolien
"Gewoon omdat je zijn broer bent," verklaar ik het. x)
"I kga je missen!" ik vlecht mijn ingers van mijn goede hand in de zijne.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:07 pm

Tom
"Bill heeft me nodig", fluister ik en geef haar nog een zoen.

--

Ideeee =D
Omdat ik anders Bill zou laten doodgaan, wat ik niet doe omdat jij anders boos op me word
krijg jij de rol van Bill omdat Jolien toch niets met Bill heeft en dan maak ik een vriendinnetje voor Bill aan :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:12 pm

Jaaaa =D
ik krijg Bill -grin-

Jolien
Ik knik begrijpend en geef hem nog een laatste zoen. Dan laat ik hem uit. Ik wacht tot ik hem uit de straat zie verwdijnen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:14 pm

Tom
Twijfelend klop ik heel zacht bij Bill zijn deur aan en ga ik langzaam naar binnen.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:17 pm

Billdude
Ik schenk Tom een glimlachje als hij binnenkomt. Hij heeft tenminste liefde gevonden. Of hij het deze keer meent weet ik niet, maar er is iets in zijn ogen, wat ik nog noooit eerder heb gezien dus ik ge ervan uit van wel. Nu voel ik me zielig. En volgensm ij begin ik al kaal te worden. Kan dat zo snel?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:21 pm

Tomzel
Ik krijg medelijden met Bill zijn blik, maar vooral omdat ik een paar plukken haar op zijn hoofdkussen zien. Zou hij het zelf al gezien hebben? Wijselijk zwijg ik erover om hem niet te laten flippen. Kaal is hij niet en je merkt het ook niet dat hij wat haar verliest, maar toch liggen er een paar haartjes op zijn hoofdkussen. "Gaat het al beter met je?" Vraag ik aan hem terwijl ik hem een knuffel wil geven.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:26 pm

Wilde ik net even Jolien typen :'D
Bill
"Gaat wel" zeg ik onverschillig. Al snel krimp ik samen van pijn. Elendig laat ik me in het kussen neerzakken.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:27 pm

Gewoonte ofzo? :'D
Soms typ ik Bill ipv Tom :'D

Tom
"Ik wou dat ik je plaats kon innemen", zeg ik vol medelijden en neem zijn hand vast die hij bijna fijn knijpt om zijn eigen pijn niet te voelen.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitimevr nov 13, 2009 8:29 pm

Bill
"Nee dat wil je niet," sis ik tussen mijn tanden. Ik zie Tom pijnlijk kijken als ik zijn hand fijn knijp.
Er komt een verpleegster binnen die me een pijnstillend middel geeft. Een koorte vijf minuten erna gaat het al heel wat beter.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 30 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: