Aantal berichten : 597 Registratiedatum : 25-04-09
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 9:49 pm
Als Bill doodgaat ,ga ik héél boos zijn en dat wil je niet meemaken :'D
Jolien Als mijn vriendin met haar pasgebroen kindje in een maxicosy binnenhuppeld kijk ik blij op. "Hey!" zeg ik enthousiast en ik geef haar een knuffel met 1 arm. Ze kijtk geamuseerd naar mijn pas gebroken arm. "Gevallen?" vraagt ze. "Van de trap" beaam ik. -naamvandevriendindieikvergetenben- schiet in de lach. "En wie is Tom?" vraagt ze met een guitige glimlach. Ik begin te vertellen over Tom, hoe ik hem ontmoette en onze 'date' van gisteren.
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 9:55 pm
Die vriendin was Eva :} Dat herinner ik me nog :'D
+ Het is maar een fic Ö + Ik ben niet van plan Bill te laten doodgaan, althans niet in het écht :'D
Tom Hij blijft me aankijken, waarna zijn ogen langzaam dichtvallen. "Je moet gewoon uitrusten." Zeg ik bemoedigend, "trouwens, je gaat me toch niet alleen laten?" Bill glimlacht. "Ik laat je nooit alleen", zegt hij. "Ik laat je wel alleen, dan kun je nog wat slapen." Zeg ik rustig en aai over zijn haren. "Kom je vanavond nog?" Vraagt hij hoopvol en kijkt me met heldere ogen aan. "Tuurlijk", ik geef hem nog een knuffel waarna ik de deur uitloop, paparazzi negerend.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 9:59 pm
Ik hoop voor jou dat hij vlijft leven :'D
Jolien Na een uurtje bijkletsen gaat Eva weer weg. Ook zij heeft haar naam op mijn gips achtergelaten, en heeft er 'Nina' bij geschreven. Ik check mijn gsm niets van Tom. Wanneer zou hij nog iets sturen? Of meot ik hem sms'en?
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:03 pm
Toooooooooooooooooooooooooooom Mijn gedachtegang heeft iemand vastgeknoopt. Vragen zijn er genoeg, antwoorden laten me koud. Ik zit maar met één ding in mijn hoofd, als Bill kanker heeft en dat erfelijk is, dan kan ik toch ook kanker hebben? Mijn gedachte worden weggerukt als het rode licht voor mijn ogen op groen springt en ik weer doorrijdt. Het leven is zo verdomme moeilijk. Als je geen emoties had, was het helemaal niet moeilijk. Dan verliep alles gewoon automatisch. Dan zou er niet eens ruzie zijn. Dan zou ik niet eens van Jolien houden. Hmm, toch liever een wereld met emoties dan zonder..
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:08 pm
Jolien Ik voel me enorm moe dus ben van plan om optijd in mijn bed te kruipen. Ik ga naar beneden en eet nog iets als avondeten. Daarna hang ik nog even voor de tv. TMF mijn favoriete zender. De gitarist van Tokio Hotel is vrijdagavond gespot met een mysterieuze blondine. De vrouw in kwestie blijkt Chantelle Paige te zijn. De rest hoor ik niet meer. De foto op de achtergrond spreekt voor zich. Tom met zijn hand op haar kont. Een filmpje: Tom en die 'chantelle' kussend. Tranen springen in mijn ogen.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:11 pm
Aah Jolien dit meen je niet :'D
Tom Wat aan het doén? <3 Niets vermoedend stuur ik het door :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:12 pm
Welles :'D Sorry ik kon het niet laten xD
Jolien Zou ik het sturen? Jou zien kussen met iemand anders.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:14 pm
Tom Huh? Waarom zou ik met een ander zijn als ik jouw heb?
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:23 pm
Jolien Zich van de domme houden? zegt de naam chantelle je iets?
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:27 pm
Tom Chantelle? Ohja, dat meisje dat met me iets wilde drinken dat een beetje uitliep en dat was gewoon een truc van haar om de media bij haar te lokken. Toen kende ik Jolien geeneens ö Ik heb haar écht niet meer gezien, dat zweer ik je. Trouwens het was een gemene truc van haar en toen kende ik je niet eens? Maar sinds ik jou heb, wil ik je voor niemand anders ruilen <3
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:29 pm
Jolien Zou ik hem geloven? Mijn hart schreeuwt uitbundig ja en begint te vieren dat het niets was. Maar langs de andere kant... wat doet hij 'zo' met 'één' meisje waar hij 'iets' mee was gaan drinken? Ik denk na. Oké dan... Sorry van mijn reactie... Ik blijft wel vertwijfeld.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:30 pm
Bill Laat iemand me toch redden uit deze hel.. I hate my life , I can't sit still for one more single day. I have been here waiting for something to live and die for , let's run and hide.
Out of touch , out of time , let's get lost without a sign. As long as you stand by my side.
In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. Shine ..
You see my soul , I'm a nightmare n out of control. I'm crashing into the dark ,into the moon , into the world of our cocoon. You're the sun and I'm the moon..
In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. Shine..
Don't let go , oh no ,don't you know?
In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. Shine, shine, shine . In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. In your shadow I can shine. Shine, shine, shine . In your shadow I can shine.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:32 pm
Tom Niet goed wetend wat ik nu tegen haar moet zeggen twijfel ik of ik zou vragen of ik naar haar toe zou gaan. Geeft niet, iedereen maakt wel eens fouten. Chantelle is over en out, er is nooit iets tussen ons geweest. Het was een media-aantrekkingskracht-truc van haar, omdat ze zelf in de spotlights wil staan. & Die zoen was er omdat ik te diep in mijn glas had gekeken. :$
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:35 pm
Jolien Ik moet onwillekeurig lachen bij die sms maar toch voel ik me niet helemaal geweldig. Zin om af te komen? x
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:37 pm
Tomzell Altijd mijn liefste <3
Ze stuurt me nog een berichtje waar ze woont, waarna ik meteen mijn boeltje pak en naar haar toe ga. De deur vliegt meteen open als ik nog geen twee seconden geleden op de bel duwde :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:42 pm
Jolien Ik vlieg Tom om de hals en druk miijn lippen op de zijne. Ik vergeet meteen wat ik net eerder gezien heb en geloof hem. Omdat hij hier nu zo snel stond, om hoe lief hij gewoon is <3 Na de kus kijk ik in zijn ogen: "ik houd van je!" zeg ik zachtjes in zijn oor.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo nov 11, 2009 10:44 pm
Tom "Ik ook van jou", mompel ik en blijf in haar omhelzing staan, genietend.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 9:24 pm
Jolien Ik trek Tom binnen en doe de deur dicht. "Kan ik uw jas aanpakken?" vraag ik officieel.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 9:58 pm
Tom "Als u dat toch zo graag wilt doen voor mij, graag." Meld ik plechtig en overhandig mijn jas aan Jolien terwijl ik keurig het huisje bekijk :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 10:05 pm
jolien Ik gooi de jas over de kapstok en haak mijn arm in die van Tom. "Zullen we naar binnen gaan?"
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 10:06 pm
Tom "Ja. Graag." Antwoord ik kortaf, mij afvragend of een échte gentleman dat ook zou doen bij een echte woman :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 10:07 pm
Neen, die zijn niet kortaf :'D
Jolien Ik leid Tom rond in het huis.
--- Ik ben inspiloos :'D
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 10:11 pm
Tom "Leuk huisje", zeg ik als we terug in de woonkamer komen. Verder weet ik niets te zeggen dus geef ik haar een zoen. :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 10:13 pm
Jolien "sowieso is meneer de popster beter gewend" zeg ik wijsneuzerig en ik geef hem nog een zoen.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel do nov 12, 2009 10:19 pm
TOM "Popster? Ik zou meer zo zeggen zo.. Rockster, ik vind het mooier klinken. Maar laten we dat woord achterwegen houden, het klinkt zo egoïstisch." Grijnzend streel ik over haar rug.