Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:49 am

Lach mij maar uit xD

Jolien
"Hoe zou dat toch mogelijk zijn?" zeg ik lacherig als ik een slok van mijn cola neem.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:51 am

Ik lach Jolienjolien uit, niet jouw :'D

Tom
"Iemand zou ooit tegen mij dat alles kan", merk ik wijs op. Hoewel als ik er verder over nadenk kan er niemand seksyer bestaan dan natuurlijk: IK.
Dat Tom Cruise en Brad Pitt hun boeltje pakken en wegwezen, ik ben hot :'D

hoezo eigendunk? ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:54 am

Ik noe mook Jolien :'D

Jolien
"Alles?" merk ik verbaast op? Ik schiet in de lach bij Toms veel te zelfvoldane blik.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:56 am

Jij bent Jolien, dit is Jolienjolien ;hah :'D

Tom
"Ja, alles. Het is perfect mogelijk dat Tom Cruise en Brad Pitt en al die gaymannetjes allemaal mogen inpakken want ik ben veel beter dan al die gaymannetjes samen." Zeg ik en kijk Jolien raar aan die blijft lachen.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:57 am

Dat is allemaal hetzelfde

Jolien
"Dikke nek," merk ik droog op, tussen een lachbui door. Ik heb nog nooit iemadn met zo'n ego ontmoet x)
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:59 am

Tom
Ja, wat wil je als je op een concert staat en iedereen schreeuwt z'n longen uit zijn lijf voor mij, Bill, Georg of Gustav. Natuurlijk het grootste deel doet dat voor mij, ^^. Wijselijk houd ik mijn mond dicht.

:'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:00 am

Jolien
Schattend kijk ik Tom aan.

__
& ook omdat ik niets anders weet :'D
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:02 am

Tom
Er komt weer zo'n stilte naarboven, bijna dezelfde stilte als bij Bill, maar nu minder dodelijk omdat Bill er niet bij is met zijn achterdochtig gedoe.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:05 am

& waar slaat dat dan op? :'D

Jolien
"Lekker cola," zeg ik om de stilte te verbreken. Waarom heeft Tom zo'n diepbruine ogen?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:09 am

op een paar woordjes die een zin vormen pirat

Tom
Ik neem langzaam een slok van mijn ice-tea en smak achteraf nog een beetje om tot de conclusie te komen dat de ice-tea smaakt zoals elke ice-tea smaakt. "Normale Ice-tea", meld ik mijn zeg :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:14 am

Ha ha ha :'D

Jolien
Ik lach weer. Er valt weer een pijnlijke stilte.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:16 am

Tom
"En wat deed jij gisteren in het ziekenhuis?" Vraag ik uiteindelijk om toch maar de stilte te verbreken.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:17 am

Jolien
"Een vriendin van me, Eva, is bevallen van ee ndochtertje," zeg ik.
"ze is zo ongeloofelijk schattig <3"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:21 am

Tom
Iemand krijgt het leven geschonken op het moment dat een ander dood gaat, verward schud ik die gedachte weg. "Heeft ze al een naam?" Vraag ik met een geforceerd glimlachje.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:25 am

Jolien
"Ze noemt Nina," zeg ik. Mijn gezicht betrekt als dat van Tom dat ook doet. "Gaat het wel?"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:27 am

Tom
"Ja, tuurlijk", forceer ik weer, ik betwijfel zelf of het wel overtuigend overkomt. "Nina, wat een schattige naam", zeg ik.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:31 am

Jolien
"Tom?" vraag ik aarzelend. Ik geloof er niks van. Het is toch normaal dat hij het moeilijk heeft? Het gaat tenslotte ook over zijn broer. Al vond ik hem in het ziekenhuis nogal een klootzak x).
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:33 am

Tom
"Wat?" Vraag ik schaapachtig en bijt op mijn onderlip. Ze moet zich helemaal geen zorgen over mij maken ;
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:38 am

Jolien
Ik val stil. Wat ging ik ook alweer zeggen? "Ik ..."
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:39 am

Tom
Ik kijk haar met een schuin hoofd aan. 'ik wat?'
"Jij?" Vraag ik om duidelijk te maken dat ik een vervolg ervan wil :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:44 am

Jolien
"Ik ben vergeten wat ik wilde zeggen," zeg ik met een grijns. Ik kijk Tom verschuldigend aan.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:46 am

Tom
"Volgens mij wilde je gewoon zeggen dat ik ongelooflijk knap ben", zeg ik met een grijns. Wedden van wel :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 2:06 pm

Jolien
"Oké, je hebt me," zeg ik al lachend weeral. Ookal bedoel ik dit al lachend, waarom hééft hij gelijk? Hij is ontzettend knap, en grappig en geweldig.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 2:15 pm

Tom
Normaal zou ik altijd een grote grijns trekken als iemand dit over me zegt, maar toch heeft die grijns nu een beetje een bescheiden manier van grijnzen. Alsof ik bang ben om haar bang te maken met mijn grote eigendunk. "Ik vond de film écht geweldig", begin ik dan plots terug aan de moordende massa te denken.

- Tom zit in zijn midlife crisis ofzo ; hij krijgt zo heel opeens stemmingswisselingen :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitimezo nov 08, 2009 2:17 pm

Jolien
"Waaaat?" gil ik uit. "Je krijgt me echt nooit meer mee naar zo'n moordende massa film. Ik krijg er nachtmerrie's van en ga nu nooit meer kunnen slapen 's nachts en dat is jouw schuld!"
Ik kijk Tom verbrouwereerd aan.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 25 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 25 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: