Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
anewstart

anewstart

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-12-08
Leeftijd : 28

Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 26, 2009 12:14 pm

Demi
'Staart gij nu naar een ander meisje terwijl je met mij uit bent ?'
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 26, 2009 1:01 pm

Gustav
Lusteloos zap ik van het ene kanaal naar het andere. Waarom is er nooit iets op tv? Het wordt tijd dat we nog eens iets gaan doen met de band. Een tour ofzo.

Hanne
Vrolijk huppel ik van de ene winkel naar de andere. Shoppen mijn passie! Na een tijdje loop ik over de stoep met twee plastic zakken in mijn ene hand en drie nog vollere in mijn andere hand. Tevreden van mijn shopreis let ik niet op. Ik heb 2 paar nieuwe schoenen gekocht. Een hoop fleurige rokjes en kleedjes, een nieuwe skinny en een stapel t-shirts en truitjes. Niet te vergeten mijn nieuwe sjaal en jas, waar ik al zo lang voor spaar. Zoals altijd heb ik weer teveel geld over de balk gesmeten. Dat wordt weer een maandje spaarzaam zijn... Ik knal tegen iemand aan. 'Godverdomme kijk een waar je loopt. Verschrikkelijk stekelvarken, je...' roep ik woest. Mijn woordenstroom stopt als ik in de verwarde diepbruine ogen van een jongen kijk. Zijn lange slanke gestalte past perfect bij zijn perfect gevormde gezicht. Het lijkt alsof hij uit de hemel is neergedaald. Mijn harslag slaat een tel over.
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 26, 2009 2:22 pm

Lieve Jolien, ik vind je enthousiasme geweldig, maar stiekem zitten we in de avond, maarbon, laten we ervan meteen de volgende dag maken (:

Bill
'Uhm.. Het spijt me,' mompel ik als ik het meisje voor me zie staan. Zakkenbomvol kleren waar soms een klein stukje shirt/broek uitsteekt omdat het zo vol zit. 'Jij houdt wel van shoppen, hè,' grijns ik alsof er net niets gebeurd is (:

Andreas
'Ik kijk toch niet naar een ander meisje, ik kijk naar mijn meisje.' Zegt hij alsof hij de hele tijd haar al heeft zitten aanstaren.
(Bedoeld dus Demi, lieve -onslimme- Annelies xD, haha grapje Wink )

Tom

*nextday*
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 26, 2009 3:30 pm

ben ik eens enthousiast x'D
Hanne
'uh..' Ik weet niet wat zeggen. Het lijkt even alsof mijn hoofd al mijn lichaamsdelen even heeft uitgeschakkeld. Langzaam dringen Bills woorden tot me door. Ik lach verlegen. 'Tja... een beetje.'
'En jij bent?'

Gustav
Totale verveling. Niets te doen. Drummen mag ik niet want dan begint mijn moeder weer te zagen. Ja, ik leef nog bij mijn oude moedertje. Er is niets op tv, De computer is kapot etc.. Is er dan echt niets leuks dat ik kan doen?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 26, 2009 9:49 pm

Bill
Even trek ik een wenkbrauw op, alsof ze me niet herkent, puh.
'Bill,' glimlach ik uiteindelijk en mijn ogen blijven met haar bloedmooie ogen verbonden.
Ik kan ze er niet vanaf houdenn, ze is zo schattig Embarassed
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:27 pm

Hanne
Bill. Ik proef de naam in mijn mond. Hanne en Bill. Bill en Hanne. In mijn gedachten sla ik mezelf. Hou je godverdomme in Hanne.
Ik doe een poging om mijn naam te zeggen, maar ik val stil als ik in Bills ogen kijk.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:41 pm

Bill
Verlegenkindjeszijnzoschattigg x3
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:44 pm

Hanne
Ik weet totaal niet wat zeggen en staar naar mijn schoenen tot ik mezelf heb terug gevonden. 'Ikeuhm... ben Hanne' zeg ik zonder op te kijken.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:10 pm

Bill
Onhandig sta ik erbij, wat verwacht ze nu dat ik zeg of doe ? s:
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:12 pm

Wat een verlegenkinders x'D
Hanne
Ik moet iets zeggen ik moet iets zeggen ik moet iets zeggen.
'Uhm... Leuk haar.'
stomstomstom
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:14 pm

Bill
wateenopmerking
Glimlacht naar haar en staart wat onhandig voor zich uit, 'iets drinken ofzo, saampjes?' (:
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:18 pm

Hanne
Watmoestzezeggen xD
Ik schrik van zijn reacties. Net als ik een poging doe om mijnn hartslag onder controle te krijgen en ik tot tien tel in mijn hoofd en heel traag in en uit adem. Als ik rustig ben heb ik de moed om te praten.
'Oké, ik weet wel een gezellig caféetje Smile'
Wauw, 1 vlotte zin x)
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:19 pm

Bill
'Laten we er dan maar,.. heen gaan?'
shitshitshit, fouttteboell
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:21 pm

hanne
Plots schiet ik in de lach met hoe we met elkaar communiceren.
'Goed idee' hik ik x)
schraal kind krijgt plots lachbui x'D
Bunny_x3

Bunny_x3

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:23 pm

Safi

opentogenlooptnaarbenedenenneemteenglasmelkuitkoekkastdiedaaralvoorgeschonkenstondendrinktleegvoorzebezeftwaarzeeigenlijkis xD
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:31 pm

Tom
Aangekleed en wel waggel ik toch slaperig de kamer binnen. 'Moggûh,' mompel ik waarvan ik dacht dat ik het tegen Bill had, -slaapogen xD- en ga maf in de sofa zitten -liggen-

Bill
Grijnsttttt
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:33 pm

Hanne
Ik haal diep adem en hang mijn zakken aan 1 arm. Dan haak ik mijn andere arm door die van Bill en zo loods ik hem naar het cafeetje.
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:33 pm

Safi

*laat glas aan scherven vallen*
"owja wacht... ik ben bij Kaulitz in huis..." mompelt ze droogjes tegenzichzelf.
"bizar huis is dit.."
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:35 pm

Tom
Holy, wat theshiiiit is daar aan de hand?
'Saaf, gaat het?' Mompeld hij weer en gaat naar d'r toe

Bill
Aangkomen xD
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:38 pm

Safi

"op het feit na dat ik gisteravond bijna aan stukken ben gescheurd door slangen in een een of andere kamer denk ik wel" ratelt ze droogjes terug.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 8:45 pm

Tom
'Och, bedoel je Filip en Robert?' -wateennamenxD- 'Dat zijn toch lieve schatten, wil je ze nog eens zien, ze moeten toch eten hebben (:'
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 9:13 pm

Safi

"ehmm.. Dat sla ik liever even OVER" antwoord ze liefjes.
"bedankt voor het onderdak verlenen, maar ik ga denk ik even kijken of ik mijn stomme huis weer in kan" mompelt ze.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 9:17 pm

Tom
'Weetje de weg nog of zal ik even helpen?'
-Pakt uit de weetikveelwat een paar muizen voor ze aan Flippieh en Robertie te voeren xD-
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 9:25 pm

Safi

"ik dacht dat jij doodsbang was voor ongedierte?" haar ogen strak op de muizen gericht houdend.
"en ik denk inderdaad niet dat ik de weg vind.."

Laatst aangepast door Bunny_x3 op ma apr 27, 2009 9:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitimema apr 27, 2009 9:28 pm

Tom
'Ik ben zo terug,' hij loopt snel naar boven, gooit de muizen in de kamer van de slangen, gaat terug naar beneden, wast zijn handen extraveelzeep en gaat terug naar Safi. 'Wel spijtig dat je nu al weggaat,' probeert hij (:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 5 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 5 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: