Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 5:28 pm

Tom
Na Jolien haar kus druk ik op play en neem ik de afstandsbediening in mijn handen die ik op het salontafeltje neerleg de drie musketiers op de zetel eén voor eén aankijk. "Bij een *kuch* goede film hoort chips, iemand een voorkeur voor een bepaalde smaak?" clown

Aurora
Iets gemist? Het enige wat ik gemist zou kunnen hebben is de jongen wel die naast me zit."Heb jij dan een voorkeur?" Ik kijk Tom aan terwijl hij zijn hoofd schudt en daarna de keuken inloopt. Ik schuif onder Bill zijn arm dichter tegen hem aan, waarna ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 6:24 pm

Jolien
"Peper & zout!" roep ik Tom nog achterna.
Ik nestel me helemaal in het stuk zetel waar daarnet Ik én Tom nog samen in zaten.

Bill
"Tom is chipsverslaafd," zeg ik lachend. Ik zie Tom nog net een kussen grijpen en naar mij gooien. Met een behendige duik ontwijkik hem.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 6:33 pm

Tom
"Ik ben niet chipsverslaafd en zo wel dan is Bill vrouwelijkheidverslaafd", al mompelend tegen mezelf pak ik twee grote pakken chips die ik in twee grote kommetjes doe en daarna terug naar de woonkamer loop en raar naar Jolien kijk, waarom weet ik zelf ook niet

Aurora
"Ik zie ondertussen weer een vergelijking tussen jullie twee, jullie plagen elkaar namelijk graag." rabbit
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 6:40 pm

Jolien
Ik lach naar Tom en schiet daarna in de lach door de conversatie tussen Bill en Tom.

Bill
"Wat en jij dan VROUWENverslaafde!" roep ik uit naar hem.
Elke week een ander vul ik in mijn hoofd aan. Ik wil Jolien niet kwetsen.
Ik steek mijn tong uit naar Aurora.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 6:46 pm

Tom
"HUEHMDJMDOPKJE", een raar geluid vormt zich tussen mijn lippen door omdat Bill zoiets durft te zeggen met Jolien erbij. "Dat pik ik niet, Bill Kaulitz! ZWIJG EN EET DIE CHIPS OP ZONDER DAT HET KRAAKT IN JE MOND!" Shocked

Aurora
Onwennig kruip ik van Bill weg. Tom is eng. :'O
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 6:56 pm

Bill
Ik rol mijn ogen richting Tom.
"Eigen schuld," mompel ik tussen mijn tanden. Ik kijk met een 'sorry' hoofd naar Aurora.

Jolien
"Vrouwenverslaafd? De woorden dringen tot mij door.
Wat bedoelt hij daarmee? Dat Tom? Toch?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 6:58 pm

Tom
Jolien kijkt me met een raar hoofd aan. Wat nu weer?

Aurora
Het zijn net twee straathonden. "-.-
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:03 pm

Jolien
Ik besluit om de opmerking van Bill te negern. Ik vertrouw Tom.
Ik schuif op en sla op de plek naast mij om aan te duiden dat hij moet komen zitten. xD

Bill
Ik zit wat ongemakkelijk. Wat zou Aurora denken?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:08 pm

Had ik hem nog niet laten zitten? Rolling Eyes
Tom
Oja, zitten, dat bestaat nog. Ik vlei me naast haar neer waarna ik een zoen op haar gezicht zet. -waar mag je zelf kiezen :}-

Aurora
Reclame. Reclame. Reclame. Dat is ook het enigste wat er bestaat op een dvd, buiten de film dan. "-.-
Eerst een halfuur reclame voor films die binnenkort uitkomen en dan moet je op het hoofdmenu ook nog eens play aanduiden en dan..
Zucht. Nu het stiller blijft tussen Tom en Bill kruip ik terug wat dichter tegen mijn prins met microfoon die op het podium staat aan
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:14 pm

Jolien
Ik leg me genietend tegen Tom aan.
Just me and him.
En die andere twee die aan de andere kant va nde zetel zitten. xD
De film begint Very Happy

Bill
Ik leg mijn amr teug over Aurora heen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:18 pm

Tom
Ik kan beter Edward zijn tekst pikken en het tegen Bill zeggen, grom.
Oh, Bill, het lijkt me beter dat ik je nooit meer zal zien. Rolling Eyes

Aurora
Er fladdert iets genadeloos door mijn maag, rarara wat zou het zijn?
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:26 pm

Jolien
Ik geef Tom een kus als ik hem heel de tijd bozeblikken op BIll zie werpen.

Bill
Ik ga zacthjes metm ijn hand door haar haar en gef geen aandacht aan de film.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:30 pm

Tom
Ik schrik uit mijn gedroom en al dat gedoe als Jolien me een kus geeft. =3

Aurora
Genietend let ik alleen maar op de beelden die voorbij schieten op de televisie en, niet op het geluid
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:37 pm

Jolien
"Wat is er?" vraag ik zacht aan hem. Al kan ik het wel raden....

Bill
Ondertussen lopen mijn vingers over haar rug.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 27, 2009 7:43 pm

Tom
"Niets om je zorgen over te maken", fluister ik en streel een lok haar voor haar ogen weg.

Aurora
Een warme rilling rolt over mijn ruggengraat heen. Zonder ook maar één geluidje te maken zet ik mijn lippen op de zijne, rawrr. =3
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 12:11 pm

Jolien
Ik schenk Tom een glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder. Zijn hand verstrengeld zich in de mijne.

Bill
Ik sluit genietend mijn ogen. Het huis mag zelfs ontploffen ik zou het niet merken.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 12:28 pm

Tom
"Zou jij mij ook zo hard missen als Bella in die film?" cat

Auror
en toen ontplofte het huis:}
Nee, oké, niet grappig ofzo :'D
Blub, wat moet ik daar nu optypen? Ö
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 12:31 pm

Jolien
"Meer," zeg ik vastbesloten. Al denk ik niet echt dat dat zo heel mogelijk is.
Mijn Tom is gewoonweg perfect. Veel perfecter dan die lelijke Edward in de film.

Bill
"Wil je niet naar de film kijken," fluister ik lachend in haar oor. Als ik zie dat ze de hele tidj haar ogen dicht heeft. xD
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 12:39 pm

Tom
Smelt. I love you

Aurora
"Ik vind het eigenlijk gewoon dom, ik bedoel wie verlaat nu zijn vriendin omdat ze gewoon eventjes bloed, ja oké, ze zijn allemaal vampiers bla bla bla maar laat ze dan een muilband aandoen dan kunnen ze niet bijten en ik vind het zo zielig voor Bella dat die domme oen van een Edward haar daarom moet verlaten en dan krijgt dat rare kind ook nog eens hallucinaties en wat bezielt haar in godsdnaam? Dan krijgt die ene Alice weer van die visioenen en jezus Bella doodt echt niet. Ö Dan zwijg ik maar over het feit dat die domme oen van een Edward dan zelfmoord wil plegen bij de volturi maar dan komen we weer op het feit dat de volturi erachter komt dat Bella veel te veel weet en wat gaan ze dan doen BOEM
Bella ook een vampier maar ze stellen het uit, hoe zielig? Het is gewoon achterbaks om haar een vampier te maken, ook al wilt ze het wel, maar het is gewoon zo achterbaks." Ratel ik aan een stuk door. clown
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 12:46 pm

Jolien
Zoals ik nu lig, zou ik eeuwig kunnen blijven liggen. Al zou mijn overbezorgde moedertje het niet aankunnen. De preek die ik kreeg nadat ik in dat boekej stond. Alsof ik daaraan kon doen. En dan mijn vriendinnnen die me laten vallen. Wat was da nu voor een kutreden. Ik sta in een boekje dus mag niet meer bij jullie horen. Great. Wat een vriendinnen. Ohja daar komt ook bij dat de helft Tokio Hotel-fan is en allemaal het meeste van Tom houden. Maarbon.
niets kan mijn momentje afpakken. I love you

Bill
"Ik dacht dat je de film nog niet gezien had?" zeg ik droog.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 1:04 pm

Tom
Loser op alle jongens want Jolien is van mij , Jolien is van mij-ij, Jolien is van mij-ij rabbit

Aurora
"Denk je soms dat er een verschil is tussen een boek en een film? Misschien zie je alle beelden in een film voor je maar in een boek staat alles hetzelfde omschreven hoor, of toch ongeveer. Hangt er vanaf welk boek je pakt maar dat ga ik nu niet uitleggen."
Het lijkt wel alsof ze een professor is x'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 1:06 pm

Bill
Ik duw mijn lippen op de hare om haar ratellende waterval van woorden te stoppen.
Oké ik ben ook zo soms :'D

Jolien
Ik val in slaap x'D
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 1:07 pm

Aurora
Blub. :'D Genietend ga ik op zijn zoen in.

Tom
Slaapkop. :'O
Toch geniet ik van het moment. :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 1:10 pm

Jolien
slaapslaapslaapslaapslaapslaap&slaapnogmeer x)

Billertje
*speechless*
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitimema dec 28, 2009 1:11 pm

Tom
Langzaam streel ik door haar haar heen, dat al die one-nightstands in de boom vliegen, ik heb mijn foreverydaystand :'D

Aurora
"Als Tom toch zo'n chipsvreter is, waarom heeft hij die chips dan nog niet aangeraakt?" :}
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 6 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 6 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hét TH-rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: