Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:09 pm

Jolien
"Graag, mijn redder op het witte paard," zeg ik lachend en ik geef de roerlepel door aan Tom. Nu ga ik achter hem staan en leg mijn armen rond zijn heupen.

Bill
"Het gaat wel, Tom zorgt voor me," zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik streel afwezig rondjes op de vast van mijn leive hondje.
Wat kan ik zeggen om indruk op haar te maken
"Blijfjeietseten?" flap ik eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:35 pm

Tomzel
Mijn hersenen hebben zin om het kookproces te blokkeren, ik heb helemaal geen honger zolang Jolien bij me is. Maar ik doe het voor Bill en Bill mag ik helemaal niet vergeten terwijl ik opga in de liefde voor Jolien.

Aurora
Ach, zo erg kan dat niet zijn en als hij erop staat..
"Als dat voor jullie geen probleem is", zeg ik met een glimlach en waag het om me uiteindelijk eens te verzetten en naast hem te gaan zitten, omdat ik de andere zetels te ver weg vind staan om ernaartoe te lopen. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 18, 2009 7:50 pm

Bill
Ik lach naar urora. "Helemaa lgeen probleem." Ik voel me plotseling veel blijer. Een benauwd gevoel komt op me af als zezich naast me zet. Zou ik haar hand vastpakken? Of is dat helemaal geen goed idee?

Jolien
IK begin kusjes in TOm zijn nek te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 18, 2009 8:08 pm

Tomzel
Een glimlach verschijnt meteen op mijn gezicht, ik zet het vuur af en laat de saus zacht pruttelen waarna ik me omdraai en Jolien een zoen geef. Wie haar nu van me afpakt, heeft zware ruzie met mij. =3

Aurora
"Hoe noemt hij? Of is het een zij?" Vragend kijk ik van Bill naar de hond, om toch maar een gesprek eraan vast te koppelen. Bill ziet er zo onrustig uit op een of andere manier, of lijkt het alleen maar zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 18, 2009 9:30 pm

Jolien
Ik genietend sluit ik mijn ogen. Mijn ventje.

Bill
"Een zij," zeg ik met een glimlach. "Ze noemt Naomie," zeg ik zachtjes. Aurora strekt haar hand uit om mijn lieve hondje te aaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 19, 2009 10:55 am

Naomieeee :3


Kabouter Tomzel :'D
Ik haak me geërgerd van haar los als ik iets op haar wang zie hangen wat er niet moet hangen: een wimper die het totale plaatje van mijn Jolien verpest. Met mijn duim streel ik die langzaam weg en glimlach tevreden als het totale plaatje terug perfect is. I love you
wateenschatje :'D

Aurora
Ze heft haar hoofd eerst op om aan mijn hand te snuffelen, waarna ze terug gaat liggen en ik haar voorzichtig streel over haar vacht. "Wat een schattig ding", fluister ik als ze plots op haar rug rolt en vier poten in de lucht steken :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 19, 2009 10:09 pm

Jolien
Ik houd Toms duim waar de wimper aanhangt vast. "Nu mag je een wens doen," fluister ik zachtjes. Ik kijk in zijn ogen.

Bill
"Ze vindt je leuk," zeg ik met een halve glimlach. Het maakt me blij. Als mijn lieve Naomie Aurora leuk vindt, dan is ze ook leuk en geweldig en zucht.
"En nu eist ze dat je haar op haar buik aait," lach ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 20, 2009 10:15 pm

Tomzel
wenstietswaarvaniknietmagzeggenwatwantandersbrengthetjuistongeluk :'D
"Waar zijn de reddingsvesten wanneer je ze nodig hebt", mompel ik. Want ik ben aan het verdrinken, in Jolien haar ogen. Maak ik in mijn hoofd mijn zin af. I love you

Mijn lieve Naomie heeft daarnet op straat bijna een hond aangevallen en toen voel ik bijna want ik stond op ijs. :'D
Aurorawrr. :'D
Mijn eerste reactie wat Bill erop zegt doet mijn wangen rood worden, maar die verdwijnen al snel weer als ik de vacht van de hond heb geaait.
Zacht kribbelen mijn vingers zich een weg door haar vacht op haar buik. Ze kijkt me beduusd aan alsof ze in slaap valt van genot. Hoe zou Bill reageren als je hem kietelt op zijn buik?
=|
Oké, wat voor 'n gedachte ging nu door mijn hoofd?
"Wat een schatje", mompel ik tevreden en voel Bill zijn blik in me prikken. Maar dan wel schattig prikken ; niet gemeen prikken.
Foute gedachte, Aurora. Je maakt geen schijn van kans bij hem. "-.-

Wat is ze negatief ingesteld :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimema dec 21, 2009 3:02 pm

Jolien
Ik doe alsof ik dat laatste niet gehoord heb. Wat een opmerking. Mijn nieuwsgierigheid neemt de overhand.
"Hoe bedoel je?" vraag ik z&acht en ik hoop dat ik het moment niet verknal.

Bill
Wat is ze schattig als ze bloost. Ik vind het geweldig hoe ze zo lief met Naomie omgaat. Het is zelfs al of Naom Aurora helemaal vertrouwt. Wat geweldig is. Wat zou nu in haar gedachten omgaan?
"Net als jij," flap ik eruit.
Crap - . Crap, Crap, Crap. -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimema dec 21, 2009 8:19 pm

Tomzel
"Ik heb een reddingsvest nodig, omdat ik aan het verdrinken ben in jouw mooie ogen." Fluister ik, meteen daarna komt een lieve twinkeling in haar ogen te staan daardoor verdrink ik again

Aurora
Bill, wat een reactie.
Nu worden mijn wangen nog roder. =$
Ik probeer het te verbergen voor hem door Naomie gewoon verder te strelen, maar hij heeft recht -op de een of andere manier- op een reactie.
"Wat ben jij een schatje als je dat zegt." Zeg ik na een moment van denken hoe ik het zou zeggen. Ik kijk hem in zijn ogen aan, hoe dan ook ze er uitzien van verdriet maakt het een klein beetje plaats voor een schattige twinkeling
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimema dec 21, 2009 10:05 pm

Jolien
ik kus Tom zachtjes. Een geborrel en gesis doet ons opkijken. De spaghettisaus is aan het overlopen. xD

Bill
Zij ze nu net wat ik dachnt dat ze zei? Ik ben even sprakeloos. Toch verschijnt er die grote grijns op mijn gezicht, ik doe er alles aan om hem eraf te krijgen, maar het lukt maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:29 pm

Tomzel
"Ja, verpest het moment maar saus", mompel ik tegen dat ding waarna ik als eerste het van het vuur afzet en daarna het opkuis en waarna ik het water kook voor spaghetti. Ik draai me terug om naar Jolien en geef haar een zoen.

godver ik wil altijn hanne schrijven ipv jolien :'D

Aurora
Om mijn verlegenheid voor hem te verbergen streel ik Naomie gewoon verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:40 pm

Slim kind :}

Jolien
"Anders moet ji je nu richten op je spaghetti." zeg ik lachend.
"Wat een mooie rode vlek heb je daar trouwens!" ik wijs naar zijn over-sized t-shirt.

Brill
"Ik denk dat het eten bijna klaar is," zeg ik om de stilte weer te verbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:50 pm

Bril? :}

Tomzel
Mijn ogen vallen naar beneden op mijn shirt. "Oh, bah." Zeg ik enkel waarna ik een handdoek pak en het eraf veeg. "Dat wassen we er wel uit met dash." *kookt verder :'D*

Aurora
Ik stop met het strelen van Naomie haar vacht en kijk Bill van onder mijn wimpers aan. Je zou toch denken dat hij helemaal anders was van karakter? Hij is nu eenmaal wereldberoemd en toch is hij zo aardig. Naomie die in een klein bolletje lag staat plots recht, waardoor het plots een gigantisch beest lijkt te zijn.

Pff, mama en papa hebben zo'n rare naam voor als de honden geeuwen met zo'n schattig geluidje erbij wat ik helemaal niet kan verwoorden :'D
maar Naomie doet het alleen als ze zich goed voelt en veilig voelt, dus Naomie lag gisteren half op mij en ze maakte zo'n geluidje en mama en papa helemaal verwonderd dat ze 'melodie' kan want Kobe doet het zo vaak, en toen heb ik zo gezegd van 'Naomie doet het ook heel vaak ze doet het alleen als ze in haar nopjes is, alleen verwaarlozen jullie haar zodat ze zich alleen in haar nopjes bij mij voelt omdat ik haar niet verwaarloos en jullie kennen haar gewoon niet"
en het vreselijkste eraan is dat Naomie heel gevoelig is in haar staart en papa begon zo heel debiel daarover te doen en ging zo doen alsof naomie haar staart een microfoon was en toen flipte ik helemaal want Naomie keek toen heel dreigend en beet bijna papa omdat ze heel gevoelig is in haar staart en grr. Ik word zo gek als iemand dat bij mijn Naomie doet :'O
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 22, 2009 2:13 pm

Mijn kat is ook overgevoelig aan haar staart xD

Jolien
"Wast witter dan wit," vul ik Tom aan.
De spaghetti is ondertussen klaar en ik ganet als dat ene meisje,Bill en Tom aan tafel zitten.

Bill
Ik ga naast Aurora aan tafel zitten als Tom zegt dat het eten klaar is.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 22, 2009 2:21 pm

Tomzel
"Ladies first, Bill" grijns ik als ik hem al zie grijpen naar een lepel om op te scheppen. Hij mompelt iets onverstaanbaar waarna hij Aurora haar bord pakt en vraagt hoeveel ze wilt hebben.

testbeeldchezAuror :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 22, 2009 9:31 pm

Bill
Vraaf schep ik spaghetti voor aurora op en kap ik er saus over. "Zo goed?" vraag ik zacht.

Jolien
Tom heeft de spaghetti lepel van Bill o vergepakt en begint voor mij op te scheppen. En hij blijft scheppen.
"Tom? Dat is genoeg," zeg ik lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 22, 2009 10:36 pm

Aurora
Als ik Tom met een -schattige- glimlach naar het meisje zie kijken, begin ik toch wel nieuwsgierig te worden. Wie is ze?

Tomzel
Vertederd kijk ik naar Jolien hoe ze netjes de pasta opeet. Toch zie ik een paar ogen in mijn rug prikken. Tijd voor een gesprek. ='D
"Had ik je trouwens al voorgesteld aan Aurora?" Subtieler kan ik het gewoon niet zeggen. Mijn ogen vallen van Jolien op Aurora. "Nee", zegt Bill bijdehand. "Aurora -> Jolien. Jolien -> Aurora." What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 1:49 pm

Jolien
"Hallo," zeg ik vriendelijk tegen Aurora. "Ik ben dus Jolien."
"Maar dat zei deze lieve jongen hier al," zeg ik en ik stomp Tom speels in zijn zij.

Bill
Ik ben blij dat de sfeer een beetje ontdooit. En ik wil ook iets zeggen, alleen wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:04 pm

Aurora
Ik moet mijn lach inhouden als ik Tom een rare spastische beweging zie maken. Om het gesprek toch maar wat draaiend te houden brand ik los met mijn nieuwsgierigheid. "Vanwaar kennen jullie elkaar?" Van Bill kijk ik naar Jolien en van Jolien naar Tom en van Tom naar Bill. :'D

Ik wilde eerst zetten dat Aurora jolien kende van de roddelblaadjes maar de foto's zijn "deze ochtend" nog maar pas genomen :'D

Tomzel heeft last van testbeeldn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:16 pm

Jolien
"Een ongelukje," zeg ik lachend en ik kijk leif naar Tom.

Bill
"Ze liep de verkeerde ziekenhuiskamer binnen," vul ik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:25 pm

Aurora
Dat moet pijnlijk zijn?

Tomzel
en wat een mooi ongelukje want daardoor ken ik haar =3
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:42 pm

Bill
het is even stil en iedereen eet met smaak van hun spaghetti.
Ik kan mijn ogen niet van aurora afhaken. Ze is zo mooi. Zelfs als ze eet.

Jolien
"Het is heel lekker," zeg ik zachtjes tegen Tom, die ineens zo stil is.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:50 pm

Aurora
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Bill. Hij staart naar me, is dat iets positiefs of negatiefs? "Heb je geen honger?" Vragend kijk ik hem aan, aangezien hij mij aankijkt en niet z'n eten.

Tomzel
"Dat is niet het enige wat lekker is", fluister ik al grijnzend. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:52 pm

Jolien
"laat me raden?" zeg ik en ik kijk de kamer rond. Dan geef ik hem een kusje.
"Jij."

Bill
"Jawel ik," zegik happerig en ik kijk snel naar mijn eten. Ik begin de spaghetti binnen te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 3 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hét TH-rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: