Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 2:54 pm
Wat een speciale reactie van Bill :'D
Tomzel "Dat is niet waar", protesteer ik. "Dat ben jij en ik niet." Fluister ik daarna wat stiller dan het eerste.
Aurora Een kleine glimlach pronkt op mijn gezicht, wat is hij schattig als hij onzeker is. :'D
JolienDude
Aantal berichten : 597 Registratiedatum : 25-04-09
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 2:56 pm
Jolien Ik lach zachtjes en leg mijn hoofd op zijn schouder. wat een schatje, en hij is van mij. :Y)
Bill Als ik Aurora naar me zie kijken zeg ik met volle mond: "Wat?" :'D
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 3:03 pm
Tomzel Als ik een arm rond mijn eigendom heen leg, zie ik Bill onbeleefd zijn :'D "Bill, heb je nooit van manieren gehoord?" Grijns ik en kijk van Bill naar Aurora die haar mond al opent om iets te zeggen.
Aurora "Die zal ik hem wel aanleren", grijns ik en pak een servet terwijl ik zijn open mond voorzichtig sluit en met een servet over zijn kin en mond wrijf.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 3:04 pm
Bill is een klein kind :Y)
Jolien Ik sluit genietend mijn ogen terwijl ik naar de conversatie luister.
Bill Er schiet een gemene opmerking in mijn hoofd om terug naat Tom te kaatsen. Maar die vergeet ik zodra ik in Aurora's ogen kijk.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 3:07 pm
Bill is een schattig klein kind :V
Tomzel "Zullen we ze alleen laten?" Fluister ik nauwelijks hoorbaar in Jolien haar oor waarna ik haar een kusje op haar wang geef.
Auror Ik voel iets smelten diep vanbinnen op een juist niet te hoge temperatuur. :'D Ik leg het servettending terug weg en staar dan weer verlegen van hem weg. :$
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 3:12 pm
Bill Ik weet niet goed wat te doen. Of ik weet het wel maar durf het niet . O God.
Jolien Ik lach zachtjes en laat Tom me achter zich aan trekken.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 3:20 pm
Tomzel Ik duw Jolien de zetel in waar ik haar een zoen geef, die al snel wordt verstoord door een hond die mijn wang aflebbert :} "Naomie is jaloers."
Auror Ik schuif het lege bord van me weg en staar onzeker vanuit mijn ooghoeken naar Bill die opeens wel weet wat te doen aangezien hij spaghetti heeft gemorst op zijn shirt. Als een klein kind zit hij hevig te schrobben alsof de rode vlek weg zou gaan. "Ik denk dat je daarvoor dash nodig hebt."
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:09 pm
Jolien "Wie zou het niet zijn," zeg ik zachtjes en ik wil Naomie opzij duwen om Tom een kus te geven, maar dat laat ze neit toe.
Bill "Maar dan gaat het krimpen," zeg ik beteuterd. Het is wel een heel duur en uniek t-shirt he!
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:15 pm
Tomzel "Ik weet het niet", glimlach ik zacht waarna ik twijfelend naar Naomie kijk. Koppige hond. "Wie heeft trouwens gezegd dat jij in de zetel mag?" Deze keer duw ik haar er -voorzichtig- uit waarna ze met haar kop naar beneden richting Bill en Aurora loopt. Ik geef Jolien terug een zoen
Aurora *slaathandtegenvoorhoofdingedachte* "Je moet wel weten wat je wilt, Bill" mompel ik waarna ik geschrokken mijn arm in de lucht steek omdat ik een natte neus voelde :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:32 pm
Jolien "Ik zou het zijn," zeg ikbijdehand. En ik neem mijn kans om Tom te kussen.
Bill "Mijn t-shirt," zeg ik pruillerig. "Hondenkus," vul ik dan aan, als ik Naomie zie staan.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:35 pm
Aurora Billius Kaulitzius "-.- is dat het enige wat je wilt? Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Naomie aan, ze steekt weer haar snuit onder mijn arm voor een poging om aandacht te vragen - die lukt.
Tomzel "Je zou niet de enigste zijn", fluister ik en geef haar speels nog een korte zoen.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:38 pm
bill In mijn hoofd vul ik de vraag nog aan. "En jou." Crap. Heb ik dat nou net luidop gezegd? Ik bijt op mijn onderlip.
Jolien "Zolang jij bij mij blijft kan ik daarmee leven," zeg ik zachtjes en ik geef hem nog een kus.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:41 pm
Aurora Smelt helemaal. Zonder enig besef wat ik doe vloeit mijn verlegenheid weg, geef ik hem een zoen op zijn wang en vloeit mijn verlegenheid terug zoals nooit te voren en vervloek ik mezelf dat ik dat gedaan heb. ö
Tomzel "Ik wil voor altijd bij jou blijven."
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:43 pm
Bill Voor ze zich helemaal terug ver van me kan wegzette, pak ik haar hoofd tussen mijn twee handen. Onze hoofden komen dichter bij elkaar.
Jolien "Mooizo, want je zit aan me vast Kaulitz," zeg ik met een nep-gemenemannenstem. x) Ik geef hem nog een kus. "Voor jou "
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:48 pm
Aurora Mijn hart slaagt een paar keer over terwijl ik in zijn ogen kijk. Het geeft een verdovend gevoel zodat ik mijn hartslag niet meer in mijn keel voel, maar het wel gedeeltelijks uit mijn borstkast voel springen. Als ik nogmaals met mijn ogen knipper om te kijken of het geen nare droom is, houd ik mijn ogen gesloten als ik twee paar lippen op de mijne voel - en deze keer geen hond :}
Tommiestommie :'d "Jij zit aan mij vast, jongedame", grijns ik met de nadruk op 'mij'. Ik geef haar terug een zoen
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:53 pm
Bill Met gesloten ogen geniet ik van de kus :'D
Jolien "Niet dat ik dat zo erg vind," zeg ik lachend.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 7:58 pm
Auror Als het besef door me heen dringt, haak ik me voorzichtig los van hem en kan ik alleen verlegen wegkijken en op mijn onderlip bijten. - terwijl mijn hart helemaal verdooft is op een of andere manier
Tomdude "Denk je soms dat ik het erg vind?" Glimlachend trek ik haar -voorzichtig :} - tegen me aan en geef ik haar een zoen op haar voorhoofd
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 8:01 pm
Bill En nu? Wat moet ik dan nu doen? "Ik vind je leuk." flap ik eruit. zeer taktvol Bill, enorm kuchkuch
Jolien "Dat weet alleen jij," zeg ik mysterieus. "Maar ik wil je wel graag geloven.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 8:06 pm
Aurora "Ik vind je niet leuk", grijns ik om hem te plagen.
"Jij bent nou eenmaal leuk."
Tomelijk "Waarom zou je me niet geloven als ik zeg; ik houd van je, als ik het oprecht zeg en je daarna een kus geef?" -stilte- :'D "Ik hou van je", fluister ik waarna ik haar een zoen geef.
wat een rare zinsconstructie komma Eva :}
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 9:14 pm
Bill "Dat is een feit," zegi k met een enorme grijns op mijn gezicht.
Jolien "Like I said, ik geloof jou. En ik zie jou ook supergraag," zeg ik zacht. Op de radio begint dat liedje: Last Christmass I gave you my heart'. Ik spring recht en begin mee te zingen en dansen =D
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 9:18 pm
Aurora "Pff, meneer -seksy- egoïst. :'D" een raar geluid rolt door mijn gehoorgang "Wat is dat rare geluid dat zich vormt vanuit de woonkamer?" Ik kijk Bill raar aan, ookal heb ik een vermoeden :'D
Tomelijk Grijnzend kijk ik naar Jolien, wat is ze toch -mijn/een (schrap wat niet past xd)- schatje :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 9:21 pm
Bill "Ik denk niet dat het Tom is die zijn zangcapaciteiten uittest, want dat klinkt erger," zeg ik droog. She's such a cuty
Jolien "This time, but right from teh start, i'll give it to Toohooohooohooooom," zing ik, terwijl ik een eigen versie van het liedje maak. x)
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 9:26 pm
Aurora "Erger als mij kan het niet zijn", glimlach ik en kijk deels verlegen, deels geïrriteerd van het zingen weg van Bill richting de woonkamer.
Tomelijk Langzaam sta ik op en loop ik naar Jolien, ik geef haar een zoen waarna ik in haar oor fluister: "Je ziet eruit om op te eten als je zo doet", grijnzend geef ik haar nog een zoen. Waarna er een vaag beeld door mijn hersenen vliegt :'D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 9:29 pm
Bill "Dat wil ik wel eens horen," zeg ik grappend. "I kkan je anders wel zangles geven? :'D"
Jolien "Al is dat niet zo'n goed idee mijn lieve Tom," zeg ik lachend terwijl ik hem in een omhelzing neem. "Ik bijt terug."
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo dec 23, 2009 9:36 pm
Aurora "Ja, daag", ik trek een zuur gezicht. "Zelfs dat gaat niet helpen hoor", grijns ik daarna en kijk hem in zijn ogen aan waardoor ik smelt. =3
Tommelijk "Ik wil je niet bijten, ik zou het niet eens durven", grijns ik.