Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:22 pm
Safi
"hoeveel weeg jij eigenlijk?" vraag ik plots door mijn nepgesnik heen en verdraai bijna mijn nek als ik omkijk naar Tom
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:25 pm
Tom "Lees jij nooit roddelboekjes ofzo?" Zeg ik grijnzend en kijk haar ook aan. Of eerder staren, staren naar d'r lippen die ik zo graag wil zoenen. x) "Eigenlijk niet zo veel, raad maar." Daarna geef ik haar een zoen. ^^
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:34 pm
Safi
"nee, die lees ik nooit. waar denk je dat 'roddel' voor staat? geruchten, dat is meestal niet de waarheid." antwoord ik als we zijn uitgezoend x) minstens 73 kilo ofzo? gok ik uiteindelijk
(hoeveel weegt hij in rl? (a))
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:36 pm
Tom Ik voel me flauwvallen. x) "Zoveel?" Zeg ik droog.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:50 pm
Safi
"whiiiiiiiiiiiiii" gilt er iemand vanuit de glijbaan. ik zet me maar af, duik met Tom en al half over hem heen, net op tijd voor er een horde kleine peuter kinderen op de plek landen waar we net stonden. "peuters" mompel ik pissig als ik weer grond onder mijn voeten heb.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:55 pm
Tom "U Heeft mijn leven geredt!" Zeg ik overdreven en geef Safi een zoen. De kleine peuters zie ik naar ons staren, maar dat boeit even niet. Opeens komt dezelfde dame als daarnet naar ons toelopen. Ze staart ons even aan maar dan tikt ze op mijn schouder. Ik doe teken dat ze weg moet gaan, maar dat doet ze absoluut niet. Koppig draai ik me naar d'r om. "Wat?" Zeg ik bot en kortaf. "Dit is openbaar, dus let daar beetje op." Zegt ze met een fake lach. "Dit is opensbaar dus we mogen ook doen wat we willen." Ik draai me terug naar Safi en ga met haar eindje verderop staan, in zo'n klein hoekje, en geef haar terug een zoen.