Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Tokio Hotel #2

Ga naar beneden 
+5
Natasja Devine
Kaytje95
Bunny_x3
JustYou_x3
xMensjee
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:26 pm

Hanne
"Wie, sleurt hier wie mee hea?" lach ik. b oven op de trap aangekomen krui ik in de glijbaan en gaat Bill vlak achter me zitten. Het licht kleurt groen. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:28 pm

Safi

ik grinnik nogmaals. " ik onthoud hem toch maar"
" wat gaan we doen?" ik spring op en begin ondertussen rondjes om de bank heen te spring/rennen
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:29 pm

Bill
"Whiiiiii, glijbaaan ! " Gil ik hyper als we van de glijbaan gaan. x) Met een *PLONS* komen we in het water dat beneden lag terecht en meteen kom ik, zoals in reclame dingen van shampoo ed-, terug met me hoofd boven en doe me kop zo naar achter zodat mijn haar sierlijk naar achter vlamt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:30 pm

Tom
"Saferd, rustig.." Zeg ik droogkalm en trek haar naast me. "Ik zou zo zeggen zo zwemmen, maar dat is geen goed idee als Bill en Hanne dat al zijn gaan doen want dan is het daar nu al een hel xD" Zeg ik en kijk bedenkelijk naar Safi's ogen. "Heb jij idee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:31 pm

Hanne
Ik zie Bill met zijn haar zieren als ik bovenkom.
"L'oreal, want je bent het waard." zeg ik droog met een uitgestreken gezicht.
Daarna duik ik onder en haal Bill onderuit door zijn benen weg te trekken x).
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:33 pm

Bill
Ik vlam met me gezicht op het water, wat natuurlijk erg pijnlijk is, en doe wat hyper met mijn benen zodat ze wel moet loslaten x). Meteen snak ik boven terug naar zuurstof en kijk Hanne beledigd aan. "Waarvoor was dat nou weer?" Zeg ik meteen met een beledigd stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:33 pm

Safi

" dat word dus zwemmen!" " ik heb namelijk net bij wiskunde geleerd, ja ik heb voor het eerst opgelet: hel+hel = hemel!" zeg ik hyper terwijl ik poging doe om uit Tom's handen te klimmen, iets wat niet echt lukt bij mij
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:35 pm

Hanne
"Maar jongen toch.." zeg ik gemaakt bezorgd. "Moet mama een kusje geven waar je je pijn hebt gedaan???"
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:36 pm

Tom
"Ja, dan mag jij in je natuurlijke omgeving zwemmen*" Zeg ik grijnzend en ga naar boven en pak wat handdoeken én shortzwem. x)



*Of heel natuurlijk zwemmen = zonder bikini of kleren wat Tom natuurlijk graag heeft xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:36 pm

JustYou_x3 schreef:
Tom
*Of heel natuurlijk zwemmen = zonder bikini of kleren wat Tom natuurlijk graag heeft xD
Whahaaaaa x')
Whatthefuck da 's zooooo typisch tom xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:36 pm

Bill
"Ja mamaa." Zeg ik zielig met een pruillipje en kijk naar Hannemama.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:37 pm

xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
Tom
*Of heel natuurlijk zwemmen = zonder bikini of kleren wat Tom natuurlijk graag heeft xD
Whahaaaaa x')
Whatthefuck da 's zooooo typisch tom xD
Uhuu. ='D
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:37 pm

Hanne
"En waar heb je je dan pijn gedaan Grote Jongen." zeg ik op hetzelfde toontje. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:38 pm

Safi

" heb je een punt, maar eigenlijk hoor ik in hel thuis hoor" zeg ik met een baby stemmetje. " enh ik ben benieuwd hoe ik mijn zwemkleding thuis weg ga smokkelen" mompel ik zielig. " als jij nou een een afleiding manouvre doet?" zeg ik breed grijnzend en sta ondertussen al bij de deur als een hond die naar buiten wil
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:40 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
Tom
*Of heel natuurlijk zwemmen = zonder bikini of kleren wat Tom natuurlijk graag heeft xD
Whahaaaaa x')
Whatthefuck da 's zooooo typisch tom xD
Uhuu. ='D

ik vat hem nu pas xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:40 pm

Bill
Snel ga ik op de kant zitten en wijs mijn 'pijnlijke' plekken aan. "Hier -wijst op bovenbeen fsoo- en hierzooo en dan nog hier en daar en ohja hier en auww niet aankomen! Hier en hier en .." Grijnzend ga ik met mijn vinger naar me hoofd. "En hierr.." -Wijst op de lippen- xD Daarna kijk ik meteen weer zielig met een pruillipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:41 pm

Tom
"En hoe moet Mega Tom dat doen, die afleidings manouvre ? xD"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:43 pm

Safi
me ouders weten niet hoe je der uit ziet, jij belt gwoon aan en begin een stom lul verhaal, net als Hanne, die er overigens heek goed in is. ik sneak via mijn kamerraam naare binne, pak mijn spullen zonder gezien et worden peer hem weer!" zeg ik hyper. ik open de deur. kijk even droog naar binnen en sluit hem weer. "andere bezemkast" mompel ik zielig
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:44 pm

Hanne
Ik houd me een tijdje bezig met alle plaatjes die Bill heeft aangewezen een kusje te geven. Daarna leg ik mijn armen om zijn nek en geef ik hem een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:47 pm

ik heb trouwens al 99 wortels ;hah
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:47 pm

Bunny_x3 schreef:
ik heb trouwens al 99 wortels ;hah
Ik 1 ö
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:47 pm

Tom
"Is goed." Zeg ik grijnzend en neem haar mee naar een andere deur, namelijk de voordeur fsoo x) en we gaan naar d'r huis.. -met mijn zwemgerief al bij? xD-

Bill
"Mama is liéf." Zeg ik met een hoog peuter stemmetje en kijk met zo'n lieve peuter blik naar Hanne en ook met een ondeugend lachje/grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:49 pm

Safi

klimt met moeite klimop weer op(die plant weet je wel?) ga vlak onder mijn openstaande raam zittene geef Tom een teken dat hij mag gaan lullen tegen mijn ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:50 pm

Hanne
Ik meot gewoon lachen als ik at lachje zie <3.
Daarna trek ik Bill weer voorzichtig in het water x).
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:51 pm

Tom
Ik bel aan en die ouders openen de deur, een vrouw opent om precies te zijn. "Goedemiddag, hoe gaat het met u, zal ik me even voorstellen ik ben Ik met de naam Ik." En nog meer geratel volgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tokio Hotel #2
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tokio Hotel
» Tokio Hotel
» Hotel Idolon Eboracum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: