Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 5:50 pm
Ik wel. =P Hanne Bill gaat eerst. Op zich lijkt de glijbaan niet eng. Het is niet eens stijl ofzo^^. Plots hoor ik een harde gil en dan geplons. Ik frons mijn wwenkbrauwen en ga op de glijbaaan zitten; het gaat niet vooruit en toen. Toen stopte de glijbaan ineens en viel ik gewoon recht naar benden van heel hoog in het water xD.
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 5:53 pm
Bill Hyper spring ik in het rond als Hanne in het water belandt. Ik snap eigenlijk niet waarom ik hyper spring want me kont doet zeer, bijzaak ='D. Ik sleur Hanne mee terug uit het water; "Nogeeens !!"
xMensjee
Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 5:55 pm
Hanne Ik kijk een beetje verbaast rond xD. Voor ik het weet zet Bill me vanboven op de glijbaan, duwt me en gaat meteen achter me aan. En toen vielen we en toen grijp ik snel zijn handen vast terwijl we vallen xD.
-envolgensmijisditslechtgeschreven^^xD-
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 5:57 pm
Bill Ik voel twee natte, hoe zou dat komen(?), handen rond de mijne komen net als we in het water belanden. Net wil ik weer wat zeggen, en daar krijg ik het weer 'o_o.. Als ik mijn mond opentrek om wat te zeggen krijg ik een lading water in mijn bek. Hoestend kom ik weer boven. x)
-Nee hoor-
Kaytje95
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 23-11-08 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:00 pm
Ik vind van wel
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:01 pm
Hanne "Vind je het water lekker?" vraag ik droog aan Bill, die voor de zoveelste keer water binnen krijgt x). Ik trek bill naar de kant en leg 1 van mijn armen op zijn heupen. Met mijn andere hand, speel ik met de druppeltjes op Bill's ster-tatoo x)
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:03 pm
Bill Eerst trek ik een schuin-bedenkelijk hoofd maar snap dan wat ze bedoeld, "Het is overheerlijk, je moet ook eens proberen." Ik kijk wat naar mijn heup waar mijn sterretje hangt, dubbelzinnig ? xD En sluit dan even genietend mijn ogen.
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:05 pm
Wie denken jullie wel niet dat jullie zijn.. My negeer je niet! ='D -wbw-
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:06 pm
Nogal dubbelzinnig xD ik ga weer leren, <3 Hanne Ik glimlach bij de opmerking van Bill. en doe verder met wat ik bezig ben. Dan geef ik Bill onverwacht een zoen, als hij nog met zijn oogjes dicht is ^^.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:09 pm
Ik snap mezelf opeens meer niet maar even: Dat wat hij zegt is over het water ='D En dat van die ster is denk ik wel duidelijk. ='D
Veel leerplezier. x3
Bill Geschrokken open ik brut mijn ogen en kijk dan in de oogjes van Hanne. Geruststellend sluit ik ze weer en ga genietend erop in.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:12 pm
whiiiiiiiii heb Wiskund everkloot en morgen PW latijn waar ik NIETS maar dan ook NIETS van snap -.-
heeey trouwens (a)
Safi
als ik eindelijk klaar ben, met grote verbazing dat Tom nog steeds omgedraaid staat. trek ik hem half het kleedhokje uit. wordt raar aangekeken door een stel oude mensen die het denk ik niet passend vinden dat we samen in een hokje stonden
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:14 pm
Bunny_x3 schreef:
whiiiiiiiii heb Wiskund everkloot en morgen PW latijn waar ik NIETS maar dan ook NIETS van snap -.-
heeey trouwens (a)
Safi
als ik eindelijk klaar ben, met grote verbazing dat Tom nog steeds omgedraaid staat. trek ik hem half het kleedhokje uit. wordt raar aangekeken door een stel oude mensen die het denk ik niet passend vinden dat we samen in een hokje stonden
EVAAAAAAAA=D hun negeren me En ik had ook me rep. wiskunde vrkloot,en een 8 voor so frans
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:16 pm
Kaytje95 schreef:
Bunny_x3 schreef:
heeey trouwens (a)
Safi
EVAAAAAAAA=D hun negeren me En ik had ook me rep. wiskunde vrkloot,en een 8 voor so frans
met een 8 voor frans is toch niets mis mee? xD
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:18 pm
Is ook niet zoo,maar k wou gewoon efjes wat zeggen.xd
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:20 pm
xD ik het zelfde cijfer voor muziek ;hah
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:23 pm
Ik vond muziek eng, Ik moest zingen Op een podiumpje, voor cijfer. En toen kreeg ik een 9.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:24 pm
Tom Meteen sleur ik Safi mee naar een glijbaan, ik duw Safi er eerst in en met een echo van haar gil spring ik ook in het rond geval. Safi die beneden al was aangekomen, kom ik tegen terwijl ik uit het buis ding kom en val op haar neer. x)
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:25 pm
Jaa, voor muziek moest ik dat ook doen en ik mocht gelukkig samen met Amelie zingen, Pieter -dat is de naam van het liedje- en tijdens een tussenspeelstukje met piano zaten we te dansen. xD
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:26 pm
Safi
spartelend als een vis zwem ik onder Tom uit. "nou heb ik pijn" zeg ik zielig en begin nep te huilen. x)
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:28 pm
JustYou_x3 schreef:
Jaa, voor muziek moest ik dat ook doen en ik mocht gelukkig samen met Amelie zingen, Pieter -dat is de naam van het liedje- en tijdens een tussenspeelstukje met piano zaten we te dansen. xD
Lol,k mogt met yulia en een bitch die ons verpeste,en ze ging playbacken,en toen ze ging zingen werd et steeds valser.xd
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:31 pm
Kaytje95 schreef:
JustYou_x3 schreef:
Lol,k mogt met yulia en een bitch die ons verpeste,en ze ging playbacken,en toen ze ging zingen werd et steeds valser.xd
_O- gestoord, maar jullei willen mij ook niet horen zingen xD
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:35 pm
Bunny_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
JustYou_x3 schreef:
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 6:44 pm
Kaytje95 schreef:
Bunny_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
JustYou_x3 schreef:
Wij krijgen ook een zingtest.=D
\
en nu moeten we weer op Eva wachten.... xD
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:04 pm
Jaaa=(
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel #2 do dec 04, 2008 7:18 pm
Tom Ik ga naar Safi toe als ik haar zie 'huilen'. "Lieverd, wat is er?" Zeg ik op een -bezorgde- hoge toon. Ik leg mijn armen om haar middel en sta zo achter haar te wachten op antwoord. Ik geef nog snel een kusje net onder haar nek.